Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
1. Jag bor i stuvsta i huddinge. Åker gärna med någon som har plats över i sin bil. Fredrik Beskow som bor i Segeltorp är ju supernära om du har plats fortfarande!

2. Deltar gärna i kursen. Alltid kul att höra nya infallsvinklar.

/ Andreas
 
Jag var trög med anmälningen, och hamnade långt ner på reservlistan. Nu funderar jag på det alternativa boendet, men undrar lite på hur långt det är från er andra, och hur man transporterar sig emellan, för självklart vill man ju vara med på aktiviteterna.
Jag har ingen susning om hur stort landsort är, men misstänker att det är gångavstånd mellan de olika alternativen.
Någon som vet om detta stämmer?
 
Jag åker från Akalla och kan plocka upp 3(eller 4st, beroende på hur mycket packning det blir) längs vägen.

/Tobbe
 
christp skrev:
Jag var trög med anmälningen, och hamnade långt ner på reservlistan. Nu funderar jag på det alternativa boendet, men undrar lite på hur långt det är från er andra, och hur man transporterar sig emellan, för självklart vill man ju vara med på aktiviteterna.
Jag har ingen susning om hur stort landsort är, men misstänker att det är gångavstånd mellan de olika alternativen.
Någon som vet om detta stämmer?

Det är mycket nära. Du går på ett par minuter emellan.
 
Hejsan!

Jag kommer anlända till centralen i sthlm, finns det någon man kan åka med ut till dit bussen går och sedan tillbaka?
 
Kontakta varandra om resor

Resor:
Jag har nu uppdaterat hemsidan
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
så att du kan se var alla bor och vilka som åker bil. Länkar finns till allas profilsidor.

Du som har bil:
Jaga upp någon som kan behöva skjuts.
Du som inte har bil: :
Jaga upp någon med bil

Min bil är nu full.

Ni som är reserver
Jag gissar nu att mycket få av dom som har en säker plats kommer att hoppa av. Reservplatser är därmed, som jag bedömer, osäkra. Ni som finns på reservplats. Läs avsnittet "Du som inte fått plats" på http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html så har du möjlighet att ordna eget boende. Om du gör det och följer med så ber jag dig meddela mig så jag har koll på hur många vi blir

Du som har en säker plats
Om du har en säker plats - du är en av de 32 först anmälda - och vet med dig att du inte kommer åka. Meddela mig så snart du kan. Reservlistan växer och det är många som vill ta över din plats.

Jag är överraskad och glad över det enorma intresse som denna resa skapade. Det gör att det blir oerhört roligt att fixa med denna resa.

Tack Alla!
 
du vet inte vlken tidpunkt?

för om det vill sig illa , kanske jag måste åka till sthlm på fredagen och då har jag inget boende känns som en onödig kostnad, sen är det alltid svårare att få biljett till sthlm på helgerna.
 
Jag finns i Nacka, räknar med att åka kommunalt in till Slussen och åker mycket gärna med därifrån eller t ex från Gullmarsplan.

/Fredrik
 
1, Bor i ett hus i kräftriket vid gamla veterinärhögskolan. Det tillhör Vasastan men jag skulle nog säga Norra Djurgården.

2, Är gärna med på kursen.

mvh
Jonas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.