ANNONS
Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
AFE skrev:
Tidningen finns i butiken, och både reportaget och du finns med i den :)
Attans!
Hur stor är upplagan?
Vad kostar den per styck?
Vad skall du ha för ditt exemplar Anders?
Janne, ger du rabatt om jag köper dina alla fyra på en gång?
Någon mer som köpt tidningen (enligt en obskyr paragraf någonstans som är hemligstämplad så är man tvungen att sälja till Galaxens President om denne så begär)?

Jo, artikeln var bra och det känndes som om Göran hade hittat vår passion, fast han inte var naturfotograf.

Dock kunde det ha varit fler bilder med. För jag fanns inte med :-((
Men det kannske berodde på min gula jacka.

Men jag säljer inte mitt nummer...

\\Sten

Luguber skrev:
Jo, artikeln var bra och det känndes som om Göran hade hittat vår passion, fast han inte var naturfotograf.

Det var himla skönt att komma ut på det där sättet. Jag kan mycket väl tänka mig att dyka på nästa favorit i repris igen, fast utan reporterblock.

Och så förstås; Tack till alla för att jag fick hänga med.

gors skrev:
Det var himla skönt att komma ut på det där sättet. Jag kan mycket väl tänka mig att dyka på nästa favorit i repris igen, fast utan reporterblock.

Du kan ju fotografera natur också; uppslagsbilden tycker jag är en väl så bra naturbild som många andra som togs denna helg :)

AFE skrev:
Du kan ju fotografera natur också; uppslagsbilden tycker jag är en väl så bra naturbild som många andra som togs denna helg :)

Nej, nej, nej. Det är ju en reportagebild. Det ser du väl, den hör ju ihop med ett reportage!

Okey då, faktum är att likheten slagit mig också. ;-)

gors skrev:

Göran!

Du är medlem på Fotosidan, det innebär att alla är välkomna. Även fast att man inte känner sig som "naturfotograf". Vad jag vet så gör vi ingen skillnad.
Jag hoppas verkligen att Du kommer med på ytterliggare resor.

Richard. Du har helt rätt. Det var en fotoresa/utflykt

\\Sten

Finns det någon som känner för att dra ihop en vinterresa? Januari/Februari?

Det handlar bara om att samla in anmälningar och boka in oss på vandrarhemmet.

/Janne

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar