Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tråkigt Adam, du är välkommen om det blir fler träffar. Jag uppdaterar hemsidan och plockar upp en reserv.

Robert Jalakas är välkommen och får nu en garanterad plats den 15-16/11.

Maria Mattiasson är nu förste reserv den helgen.

Läs allt om resorna på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html

Missa inte betalningen senast den 15 september!
 
Senast ändrad:
arleklint skrev:

Innan dess skall jag skicka ut en enkät så att vi får koll på vad folk vill att kursen skall ta upp. Har du förslag på frågor så maila dom gärna.

Det låter bra. Jag återkommer med frågor efter helgen. Skall packa väskan och fara till Älvkarleby Lör-Sön.
 
Jag har uppdaterat hemsidan med en liten markering för de personer som informerat mig om att de betalat till Vandrarhemmet.

Fler kan ha betalt med glömt informera mig.

Jag stämmer av mot vandrarhemmetspostgiro strax efter sista betalningsdag den 15 september.

Du som inte har betalt:

Mat och logi 685:- skall betalas senast den 15 september till

Landsort Sista Utposten
Landsort, 149 95 Nynäshamn
Postgiro: 28 63 41 - 3

Missar du betalningen så förlorar/avsäger du dig din plats.

Märk talongen med mitt namn "Jan Arleklint" så vet vandrarhemmet vad din betalning avser.

Märk talongen med de datum du är inbokad på

När du betalar ber jag dig att samtidigt skicka ett mail till mig så kan jag lättast hålla reda på hur det hela utvecklar sig.

Läs allt om resan på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
 
Båttider fastställda

Vaxholmsbolaget har fastställt tider för båten Ankarudden - Landsort. Du finner tidtabell här:
http://www.sitepilot.se/special/wax_pdf/29host2003.pdf

Där finner du oxå tider för
Pendeltåg Sthlm C - Nynäshamn
Buss Nynäshamn - Ankarudden

Vi kommer åka båten
Ankarudden - Landsort: Lördag 10.40
Landsort - Ankarudden: Söndag 18.00
Det gäller både 8-9/11 och 15-16/11

Om du som åker långt med tåg eller bil har svårt med denna tid hindrar inget att du väljer annan båt, MEN INFORMERA MIG så att vi inte väntar på dig.

På grund av den sena timmen uppdaterar jag hemsidan med denna info i morgon (måndag) kväll.

Läs allt om resan på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
 
Senast ändrad:
Re: Båttider fastställda

arleklint skrev:
Vi kommer åka båten
Ankarudden - Landsort: Lördag 10.40
Landsort - Ankarudden: Söndag 18.00
Det gäller både 8-9/11 och 15-16/11

Toppen! Då är schemat spikat.

Själv åker jag med en (just nu) tom bil, över bromma, kungsholmen och ner, så om det är någon som behöver lift är det bara att hojta till (alltså resan 15-16/11).

/Niklas
 
Re: Re: Båttider fastställda

wikman skrev:

Själv åker jag med en (just nu) tom bil, över bromma, kungsholmen och ner, så om det är någon som behöver lift är det bara att hojta till (alltså resan 15-16/11).

/Niklas

Jag åker från Huddinge (Segeltorp) via Länna och neråt, med två platser kvar i bilen om någon vill åka med (15-16/11)!

/Fredrik
 
Samåkning

Jag kommer åka bil till Ankarudden från Täby. Om någon vill ha skjuts kan det ordnas.

Den 8-9/11 har jag många platser.
Den 15-16/11 har jag plats för ytterligare 1 person i min bil.

Vill ni åka med så är det bara att maila [email protected].
 
Re: Samåkning

arleklint skrev:
Jag kommer åka bil till Ankarudden från Täby. Om någon vill ha skjuts kan det ordnas.

Den 8-9/11 har jag många platser.
Den 15-16/11 har jag plats för ytterligare 1 person i min bil.

Vill ni åka med så är det bara att maila [email protected].

Jag åker gärna med. Kan ta mej till Danderyd T-bana om det är smidigast att ansluta där
 
Under dagen har det varit problem att nå hemsidan om Landsortsresorna. Jag har fortfarande problem att ftp:a upp uppdateringar. Jag beklagar detta.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.