Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hm...är det bara jag som tycker jag känner igen Janne i kombination med den där kanonen...minus en del kläder...:D

//Liza
 
Så hann jag slabba lite E6 och 4x5" i köket :). Ifall det inte blir det någon L-ort-pol så är det iallafall mycket lort på botten av denna pöl ;-)
 

Bilagor

  • landsort_bunker_400.jpg
    landsort_bunker_400.jpg
    48.1 KB · Visningar: 262
Galaxens President skrev:
Visst gick väl solen ned även på Lördagen:

En sol går alltid ner, även om man inte ser den. Sedan hade jag en grym idé med solnedgången som sprack, då den var lite dold.

Förmodligen hade det fungerat på fredagkvällen. Men det får bli någon annan gång.

\\Sten
 
JohanAldor skrev:
Någon som vet vilket nummer av Kamera och Bild som den där artikeln kommer vara med i?

Jag uppfattade Göran så att de kommer i det nummer som kommer ut i november.

PS! Sorry, jag svarade innan jag bläddrade vidare och såg det svar Göran
 
Tack för en trevlig helg. Här en bild på Jeppe - det var väl på den här platsen en våg kom som inte var som alla andra?
 

Bilagor

  • jeppe.jpg
    jeppe.jpg
    44.1 KB · Visningar: 402
Tyckte väl jag såg dig stå letargiskt besviken och titta mot solnedgången på lördagen.

Mvh
Martin - Som hoppas du har bättre tur nästa gång.


Luguber skrev:
En sol går alltid ner, även om man inte ser den. Sedan hade jag en grym idé med solnedgången som sprack, då den var lite dold.

Förmodligen hade det fungerat på fredagkvällen. Men det får bli någon annan gång.

\\Sten
 
Har lyckats att "vaska" fram en ny bild ur minneskortets inre.

Mannen till höger på bilden är han som släpade runt på dragspelslådan under ett dygn på landsort. Starkt jobbat...

Finns det intresse för att vi skapar en pol för "Landsort 2005"? Möjligheten att samla lite egna bilder och att kunna jämnföra med varandra.

\\Sten
 

Bilagor

  • 137_3788-01_kanon_fotografe.jpg
    137_3788-01_kanon_fotografe.jpg
    38.3 KB · Visningar: 356
Jag tycker en bildpool vore jätteskoj, även om jag lär peta in samma bilder där som jag redan lagt ut.

Jag tycker det är mycket intressant att se hur andra angrep samma motiv som jag, och vilka motiv man missade :)
 
Holá

Var själv inte med foto-köret på Lort, men har varit på ön ett flertal gånger de senaste 20 åren. Därför hoppas jag att den eventuella pool som läggs upp även blir tillgänglig för dom som inte var med. Är nyfiken på hur alla ni som var på plats såg/betraktade/avbildade ön.

Kort fråga;
Var det någon som hakade på/bevakade ringmärkarna under helgen? Faktum är att det fångades och ringmärktes en liten rarris just under eran helg, en Videsångare. Den hör hemma långt österut i Ryssland och ses kanske 1-3 gånger per år i Sverige. Detta fynd var det andra för Landsort och Stockholmstrakten. Vid fångst av bl.a ovanliga arter så brukar ringmärkarna visa upp fågeln för besökare, varvid ypperliga fototillfällen ges.

Fridens
Oscar
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.