Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite tråkiga nyheter för oss reservister.
Jag tänkte mig att övernatta på sjöbloms öjabod men fick beskedet att de hade stängt den helgen när jag mailade dem om plats.
Att tälta är väl inte att tänka på :)
 
hoppa på ´tunnelbanans linje 18 mot Farsta Strand och kliv av i Tallkrogen eller Gubbängen så plockar jag upp dig.
 
Gäller dig också åk till Tallkrogen eller Gubbängen så plockar jag upp dig.

Har tre-fyra platser kvar beroende på packning och om folk kan tänka sig att rängas lite.
 
Till er på reservlistan

Jag har kontakt med Öjabodens vandrarhem i ambition att försöka ge även er möjlighet att komma med, men jag lovar inget.
 
Det finns sannolikt taxibåtar också, och det kanske blir billigare och smidigare att ta en sådan. Det är ju som vilken taxiresa som helst, samma pris oavsett om det är en person eller full båt.

Och vi får fördelen av att kunna vänta ifall någon är försenad.
 
Hej Janne,
det skulle jag se fram emot. Jag är en glad amatör som behöver lite mer kunskap för att känna mig säkrare i min fotografering.

Med vänlig hälsning

Herbert Marcher
Gävle
 
Jag gör det, om det fixar sig med plats. Jag tänkte kontakta dig och Annelie, men ville bara avvakta för att se om jag kom med.
 
Reserver

Janne!

Tack för det! Då är det bara att tala med vår herre.

Då vi är många, med reservlistan inräknad!
Så finns det ett "Budget alternativ" för oss på reservlistan. Man kan ju vara på landsort över dagen. Kanske inte passar alla, eller känns så där kul om man måste åka långt! Men skulle jag inte komma med och ha sängplats. Så åker jag gärna med över dagen och tar sista båten hem.

Jag glömde skriva att jag inte behöver någon kurs!


PS / Du kanske har kontakt på Waxholmsb. Jag har än som jag känner något så när där. Skall lyssna om hon har någon kännedom om tabellen för hösten till Landsort.

Hls
Sten
 
Senast ändrad:
Jag pratade nyss med Landsort...

Jag skall få besked i morgon Söndag huruvida vi kan få fler sängplatser. Utan att lova någonting så låter det onekligen lite positivt... Jag återkommer så snart jag kan.

Att åka över dagen är givetvis en lösning, men jag hoppas att vi skall slippa den.

Ännu en gång vill jag påminna om att du som är anmäld, och vet med dig att du inte kommer följa med, bör lämna din plats så fort du kan.

Läs allt om resan på
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.