Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Lägesrapport

Resan den 15-16/11:
är fullbokad med 32 deltagare + 1 som ordnar eget boende.

Resan den 8-9/11:
har i dagslägen 16 deltagare.

Som det ser ut idag kommer alltså 49 medlemmar åka ut till Landsort.

Eftersom 8 platser den 8-9/11 lämas öppna för dem som står på reservlista till resan den 15-16/11 finns det i dag 8 vakanta platser på resan den 8-9/11.

Vill du anmäla dig? Häng på!
Sista anmälningsdag är den 15 sept.

Jag vill påminna er som är bokade på någon resa att betalning skall ske senast den 15 september. Du som inte betalt då kommer att förlora din plats.

Läs allt på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Anmälan till mig i mail på:
[email protected]
 
Hej Janne! Roligt att du får sån stor uppslutning att ännu en fotoresa lagts in. Jag vill gärna följa med den 8-9 nov. Ska bli jättekul!

Bästa hälsningar
Ingrid "plinkan" Andersson
 
Glöm inte betalningen, och glöm inte meddela mig när du betalar.

Janne! Nu har jag betalat in till vandrarhemmet.

Tack för informationen Janne!

;)
 
Förste reserv till resan den 15-16/11 har fått förhinder. Det innebär att ni som är kvar på reservlistan poppat upp ett snäpp.

Det innebär oxå att det nu finns tre platser kvar till resan den 8-9/11 eftersom en reserv mindre håller en plats till den resan.

Anmäl dig!

Läs allt på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Anmälan till mig i mail på:
[email protected]
 
Senast ändrad:
Vi är betydligt fler än tre som betalt. Jag kan markera i listorna om ni tycker det behövs, men det hinner jag inte ikväll eftersom jag skall på Stockholmsträff.

Jag vet dock än sålänge bara vilka som informerat mig om att det betalt. Kontroll mot postgirot gör jag efter de 15 sept.

Jag noterar att denna tråd fått en vacker uppsättning stjärnor.... Ballt :)
 
Fullt den 8-9/11

Hej Janne!

Kul att vi blir så många! Så nu är det dags att förbereda "Mini-kursen". Kommer vi att ha någon projektor med den helgen? Om man skall ta bilder med sig. Min har rasat, men diakan jag ta med mig.
 
Japp! Boel har lovat att ta med sin projektor, så det kommer vi ha.

Jag föreslår att du jag och Olle träffas hos mig i Täby (det ligger mitt emellan er) strax efter den 15 september och planerar. Den 15 september (eller någon dag därefter) Vet jag exakt vilka som har betalt och kommer med.

Innan dess skall jag skicka ut en enkät så att vi får koll på vad folk vill att kursen skall ta upp. Har du förslag på frågor så maila dom gärna.
 
Jag måste tyvärr hoppa av träffen, jag kan inte säga varför mer än personliga skäl
Hoppas självklart att ni får en trevlig helg och det blir bra bilder.

/Adam
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.