Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Felrapportering efter uppgradering 17/6

Produkter
(logga in för att koppla)
Får denna error kod på "svarta" sidorna när man kollar in bilder.

<pre>Array ( [dummy] => 1 )</pre>

testar lite html code :)
annars är fel koden
Array ( [dummy] => 1 )

med Google Chrome senaste versionen var ej så före uppgraderingen av FS

Går fortfa inte att ladda upp via Firefox

Jag har också problem med uppladdning av bilder -
Nu kan jag inte längre ladda upp bilder från min laptop - jag kör Windows XP med Firefox webbläsare (webbläsaren är alldeles ny-uppdaterad). På min stationära dator med Windows 7 och Explorer funkar det.

Är det för att jag har XP på lappen ? Det verkar som att det är vid hämtningen av bilden från bildmappen på min laptops hårddisk som problemet finns.

mvh
Börje N

PS. har precis provat igen - EFTER er systemuppdatering DS

Bilagor

• Skärmdump m text bilduppladdning FS.jpg
    Skärmdump m text bilduppladdning FS.jpg
    85.6 KB · Visningar: 18
Mina recensioner syns inte i tabellen över prylar, bara när man klickar på prylen. Exempel är:

• Minolta Bellows Micro 2,5/25mm
  • Minolta AUTO BELLOWS MAKRO 50/3,5
  • Minolta 12.5mm f/2 Rokkor-X Bellows Micro
  • Sony SAL35F14G
  • PhotoClam MultiFlex Gear Head
  • Really Right Stuff BA7 / BA7-L
  • Leitz Wetzlar Elmar 1:4/135

Verkar som om namnsökningen på medlemmar inte funkar, jag får upp en lista på alla medlemmar när jag söker på såväl användarnamn som namn.

Sidan blir helt uppf-@/*ad i FF på Android när man zoomar in. Så var det inte innan uppdateringen.

All text för Plats saknas

Texten för Plats -taget foto saknas, kvar är i förekommande fall Googlekartan.
F Graf

Sidan blir helt uppf-@/*ad i FF på Android när man zoomar in. Så var det inte innan uppdateringen.
Det låter märkligt, då vi inte ändrat något "visuellt". Kan du ta en skärmdump - har tyvärr inte tillgång till någon Android själv.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar