Annons

Felrapportering efter uppgradering 17/6

Produkter
(logga in för att koppla)
Just den reklamen anpassas väl efter ditt surfande, så da ;)

Det är väl vad det påstått allvetande Google gärna vill hävda. Nu har jag inte kollat på ett tag, men förut trodde Google att jag var typ 20-30 år äldre än vad jag faktiskt är... Det kan ju möjligen säga en del om precisionen. ;)

När man kollar på bilder med svart bakgrund...

Hej lat på morgonen Vet ej om någon anmält detta. Orkar inte kolla alla msg..
Jo klickar jag på en bild i ett album och kollar in bilder med svart bakgrund så saknas navigerings knappar eller pil knapp för ayy se nästa bild i någons album med mus klick Funkar med pil tangenterna på tangent bord. Tror att det fanns tidigare innan update.........

Glömde använder senaste Google Chrome Windows 7 alla uppdaterade.

lösenord

Ändrade lösenord men endast det gamla funkade när jag skulle logga in. Undrar just var det nya lösenordet tog vägen.

Bildnerladdningsproblem via Firefox

Kan du förklara i lite mer detalj vad som händer - får du något felmeddelande när du trycker Lagra sedan, eller vad händer?

Nej - det händer ingenting på jättelång tid. Jag har ibland väntat 15-20 min och sedan tröttnat.

Om jag däremot försöker att ladda upp bilder från laptopen via min gamla Explorer-webbläsare 8.0, så funkar det i ungefär hälften av fallen, hälften av försöken misslyckas och jag får följande felmeddelande efter en stund...(se bif skärmdump)
Det är lite knöligt att behöva ta med bilden upp till min stationära dator (Windows 7 64 bitars, nyare Explorer webbläsare) för att ladda upp bilden där.

mvh
/B

Bilagor

• Skärmdump3 m text bilduppladdning FS.jpg
    Skärmdump3 m text bilduppladdning FS.jpg
    51.2 KB · Visningar: 16
Besvara med citat eller att redigera tidigare inlägg. Allt är en ny tom ruta att skriva i.

Firefox Windows/Linux.

Besvara med citat eller att redigera tidigare inlägg. Allt är en ny tom ruta att skriva i.
Nu hoppas jag det skall funka bättre. Tog en stund att hitta, det berodde inte alls på webbläsare uten ens egen inställning av vilken redigerare man använder i forumet (via Inställningar)

Nu hoppas jag det skall funka bättre. Tog en stund att hitta, det berodde inte alls på webbläsare uten ens egen inställning av vilken redigerare man använder i forumet (via Inställningar)

Tack, nu fungerar det som vanligt igen även med Firefox! Chrome har fungerat hela tiden.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar