afe
Aktiv medlem
Nu testade jag med IE och det är precis samma sak. Detta är skrivet i Chrome och verkar fungera.
Funkar bra i min FF (senaste versionen), så det är nog nåt med dina cookies eller så som ställer till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu testade jag med IE och det är precis samma sak. Detta är skrivet i Chrome och verkar fungera.
Jag publicerade ett inlägg i min blogg igår kväll, strax efter 00.00 och den syns fortfarende inte. Däremot står den som publicerad om jag tittar under "Underhåll din blogg".
Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
Nej, men nu skall det vara fixat - tack för rapportenNär man söker på sin egen sida på Kommentarer Mottagna kommentarer kan man ju för varje avsändare klicka på en post som visar alla kommentarer från en viss avsändare (se alla). Funkar på Bilder bra för första sidan av mottagna kommentarer men inte för de kommande för mig. Ska det vara så?