Kan du förklara i lite mer detalj vad som händer - får du något felmeddelande när du trycker Lagra sedan, eller vad händer?Jag har också problem med uppladdning av bilder
Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Felrapportering efter uppgradering 17/6
- Trådstartare clindh
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Jag har inte lyckats återskapa detta i min Firefox, någon annan som ser detta fenomen?
Nej, jag såg det inte igår när jag läste inlägget och ser det inte nu heller (Fx 38.0.5 på Win7). Dock går det inte att backa om man är inne och rotar med förhandsgranskning, då det ger "document expired". Låter man Fx skicka om data går det dock. Huruvida det var så förut minns jag inte dock, men jag testade för att se vad som hände.
Nej, jag såg det inte igår när jag läste inlägget och ser det inte nu heller (Fx 38.0.5 på Win7). Dock går det inte att backa om man är inne och rotar med förhandsgranskning, då det ger "document expired". Låter man Fx skicka om data går det dock. Huruvida det var så förut minns jag inte dock, men jag testade för att se vad som hände.
Så var det nog förut också, det där funkar lite olika i olika webbläsare men man brukar få en fråga om att skicka om data om sidan laddats via formulär (via ett sk post-anrop)
F Graf
Medlem
Texten för Plats -taget foto saknas, kvar är i förekommande fall Googlekartan.
F Graf
Fick mail från Fotosidan imorse om att detta felmeddelande skulle vara besvarat.
Det var det ej.
Varför skickar ni ut mail om detta när det inte är besvarat?
Avser #30.
F Graf
Medlem
Vidarekoppling till startsidan vid inloggning
Om jag hittar något intressant på Fotosidan som kräver inloggning för svar etc - så vidarekopplas man till startsidan efter inloggningen - å så får man börja om för att hitta var det var man hittade ämnet.. så var det länge för ett tag sedan.. men nu är detta åter igen..
Om jag hittar något intressant på Fotosidan som kräver inloggning för svar etc - så vidarekopplas man till startsidan efter inloggningen - å så får man börja om för att hitta var det var man hittade ämnet.. så var det länge för ett tag sedan.. men nu är detta åter igen..
Det här är en vanlig forumtråd, så alla som skrivit i den får notifiering när något nytt skrivs - inte bara svar på ens egna inlägg. Men felet skall vara löst, det var en person tidigare som rapporterade det och som jag svarat på.Fick mail från Fotosidan imorse om att detta felmeddelande skulle vara besvarat..
Minns du på vilken sida du stod, när du klickade på något som tog dig till inloggning? Jag behöver den lilla ledtråden för att kunna återskapa och fixa.Om jag hittar något intressant på Fotosidan som kräver inloggning för svar etc - så vidarekopplas man till startsidan efter inloggningen - å så får man börja om för att hitta var det var man hittade ämnet.. så var det länge för ett tag sedan.. men nu är detta åter igen..
F Graf
Medlem
Hej, noterade att när man har skrivet en kommentar på en kommentar så får man sen felmeddelandet att sidan kund inte hittas, typ. Saken är den att kommentaren faktiskt registreras men tror man ju inte när man får meddelandet.
Mvh
Fredrik
Detta fel har jag mailat till både Christer och David den 9 juni 2015, 23.35, med utförlig beskrivning inkl. skärmdump - utan svar eller, förstår jag på ditt meddelande - åtgärd..
F Graf
Medlem
Minns du på vilken sida du stod, när du klickade på något som tog dig till inloggning? Jag behöver den lilla ledtråden för att kunna återskapa och fixa.
Ja, det var denna sidan inför att skriva det meddelandet du just frågat på.
Det var dock inte samma symptom eller fel, det var en "Headers already sent"-grej som jag inte lyckats återskapa tyvärr. Skriv gärna dina felrapporter i forumet istället.Detta fel har jag mailat till både Christer och David den 9 juni 2015, 23.35, med utförlig beskrivning inkl. skärmdump - utan svar eller, förstår jag på ditt meddelande - åtgärd..
Bengt RBK
Aktiv medlem
Denna är fixad
Yes sir funkar som vanligt !! Tack !
Jag är glad att jag inte jobbar med web sajter längre med alla dessa plattformer mobiler etc etc
Räckte med Netscape och IE
Nu är det fixatJa, det var denna sidan inför att skriva det meddelandet du just frågat på.
F Graf
Medlem
Det var dock inte samma symptom eller fel, det var en "Headers already sent"-grej som jag inte lyckats återskapa tyvärr. Skriv gärna dina felrapporter i forumet istället.
OK - finns tydligen många ställen att göra felanmälan på.. under vilken rubrik bör "allmänna fel" som jag träffar på då och då - ligga under?
F Graf
Medlem
Nu är det fixat
Tack Christer!
Det här forumet passar bra och används redan för sådant, men vi kunde göra det tydligare och ha ett för Felrapporter - skall fixa senare.OK - finns tydligen många ställen att göra felanmälan på.. under vilken rubrik bör "allmänna fel" som jag träffar på då och då - ligga under?
F Graf
Medlem
Det här forumet passar bra och används redan för sådant, men vi kunde göra det tydligare och ha ett för Felrapporter - skall fixa senare.
Bra, tack.
Hör av dig till mig när du fixat ett ställe för felmeddelande för själva hemsidan.
Jag förtydligade bara beskrivningen på detta forum, så lägg in dina rapporter i samma forumet som denna tråd alltså.Bra, tack.
Hör av dig till mig när du fixat ett ställe för felmeddelande för själva hemsidan.
F Graf
Medlem
Jag förtydligade bara beskrivningen på detta forum, så lägg in dina rapporter i samma forumet som denna tråd alltså.
OK skall försöka hitta tillbaka hit..
alfin
Aktiv medlem
clindh:
"Jag har inte lyckats återskapa detta i min Firefox, någon annan som ser detta fenomen?"
ztenlund:
"Nej, jag såg det inte igår när jag läste inlägget och ser det inte nu heller (Fx 38.0.5 på Win7). Dock går det inte att backa om man är inne och rotar med förhandsgranskning, då det ger "document expired". Låter man Fx skicka om data går det dock. Huruvida det var så förut minns jag inte dock, men jag testade för att se vad som hände."
Ytterst märkligt! Jag har också FF 38.0.5 och W7 och klickar jag på 'Besvara med citat', så är textrutan helt tom i Firefox. Jag har stängt AdBlock. Det enda jag gjort sedan det fungerade - förutom FS's uppdatering - är installation av Adobe PS och LR 2015.1
"Jag har inte lyckats återskapa detta i min Firefox, någon annan som ser detta fenomen?"
ztenlund:
"Nej, jag såg det inte igår när jag läste inlägget och ser det inte nu heller (Fx 38.0.5 på Win7). Dock går det inte att backa om man är inne och rotar med förhandsgranskning, då det ger "document expired". Låter man Fx skicka om data går det dock. Huruvida det var så förut minns jag inte dock, men jag testade för att se vad som hände."
Ytterst märkligt! Jag har också FF 38.0.5 och W7 och klickar jag på 'Besvara med citat', så är textrutan helt tom i Firefox. Jag har stängt AdBlock. Det enda jag gjort sedan det fungerade - förutom FS's uppdatering - är installation av Adobe PS och LR 2015.1
alfin
Aktiv medlem
clindh:
ztenlund:
Nu testade jag med IE och det är precis samma sak. Detta är skrivet i Chrome och verkar fungera.