Advertisement

Annons

Förstasidan...

Produkter
(logga in för att koppla)

jorgene

Aktiv medlem
Trevligt med ett litet ansiktslyft, men...

...var tog "Senaste inlägg"-knappen på förstasidan vägen? Det var ju suveränt att direkt kunna få upp ett valfritt antal av de senaste inläggen. Har den länken flyttats? Har jag missat vart i så fall?

...något av det nya kraschar IE7. Säkert en barnsjukdom i IE7, men i praktiken får ju Fotosidan lida för det...

Hmmm, kan det vara något jag missat, då? Såvitt jag vet, har jag bara installerat IE7 "rakt upp och ner", utan att ha gjort några egna inställningar eller så.

elmfeldt skrev:
Länk till "Senaste inlägg" finns nu.

Jag hann oxå logga in ett par gånger innan "senaste inlägg" återuppstod, och reagerade med ett "..Huh..? Uhhh..? Vanuråå..?"

Sen malde huvudet vidare en stund i sakta söndagsmak, och jag förlikade mig, och började till och med gilla tanken på att fokusera mindre på forumdiskussioner och mer på bilder - egentligen vill jag ju det (tror jag), även om jag på sistone varit flitigare i forumet än i kritikpoolerna..

Hur som så är den nya förstasidan betydligt snyggare och tydligare - bra jobbat!

/Per

Jättebra!

Jag har redan tittat på många fler bilder än
vanligt, och det vid första besöket på fotosidan
sen förändringen.

Det här utrymmet för bilderna har jag saknat
förut. Det har funnits länkar, men det är så
mycket på fotosidan att de blivit lidande av
allt som vill ha uppmärksamhet.

Kul att upptäcka fler fotografer som jag aldrig
skulle söka eller finna annars.

En förändring i helt rätt riktning.

Nu är det bara bilderna i er topbar som stjäl
viktigt utrymme. Låt de andra bilderna få tala
för sidan.

:)

clindh skrev:
Jag har kört runt i IE7, funkar för mig. Någon annan som ser detta problem?
Funkar för mig också nu. Fick återställa alla Internet-alternativ. Var väl någon skum add-on, eller något som ställde till det? Fanns åtskilliga exempel på detta på Nätet. Inget fel på Fotosidan.se alltså! :)

*applåder*

Ja, det är mycket trevligare att mötas av bilder på startsidan! :) Finfint att man också ser fler bilder av bildväljaren.

Jag undrar förresten hur "våra favoriter" väljs ut? Är det redaktionen som väljer, eller hur funkar det?

Makten skrev:
*applåder*

Ja, det är mycket trevligare att mötas av bilder på startsidan! :) Finfint att man också ser fler bilder av bildväljaren.

Jag undrar förresten hur "våra favoriter" väljs ut? Är det redaktionen som väljer, eller hur funkar det?

Tack Martin. Pleasa dig är ju inte lätt så vi bugar djupt för applåderna.

Våra favoriter var en kombination av redaktionens utvalda och alla tidigare Bildväljares bilder.

Angående "Genvägar" på framsidan - hur redigerar jag denna? Tanken är väl att jag själv kan lägga till mina genvägar, eller?

Mvh

Johan Maxe

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto