Esoj
Aktiv medlem
Eller skall man säga välkommen tillbaka
Precis Hahaha goa gubbar )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller skall man säga välkommen tillbaka
Jag gjorde en snabb sökning på Fotosidan och fick upp ett stort antal nakna kvinnor i olika positioner ,fåtal män, många vackra bilder, en var döpt till rygg, en vacker siluettbild , samtidigt finner jag denna bild , konstnärligt värde? Cafe eller Lektyrbild? http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/2521680.htm?set=lp
Lotta
Varken eller! Snarare medicinsk bild. Tycker kvinnan på bilden snarast borde uppsöka en gynekolog för att få remiss till ett forskningssjukhus. Växer det bär kring genitalia och patienten försöker bota sig med gräddliknande salva på eget bevåg kan det sluta illa
Skämt åsido. Denna bild skulle förmodligen många ta anstöt av. Skulle den vara upphängd på ett café skulle jag knappast beställa en gräddbakelse.
Å andra sidan är jag vad gäller fotografi för frihet för fotografer att skapa de bilder de vill. Lev och låt leva.
Oavsett vad jag tycker om bilderna, förutom att just denna inte var så tekniskt bra.
Den bortplockade "huvudbilden" var betydligt skickligare rent tekniskt.
Tack, det är väldigt grabbigt här. Är det någon som vet hur fördelningen ser ut mellan män/kvinnor på fotosidan.
mvh
Lotta
Nej! Jag vet dock att det finns många kvinnor/tjejer som är medlemmar på FS och håller själv mailkontakt med några. Men de är helt klart underrepresenterade i forumtrådarna. Där är de flesta gubbjävlar (oavsett ålder) Min fru tycker om bilder (fotograferade, tecknade eller målade) men plåtar inte så mycket.
//Lennart
Jag tar inte det minsta anstöt av gräddtårtan, och heller inte av bilder av huvuden. (Har jobbat som polisfotograf ...) Däremot tycker jag inte att det är så lämpligt att lägga in bilder av huvuden som inte hänger ihop med vare sig kroppar eller den tråd man postar i bara för att skoja till det lite. Det är långt från alla som gillar medicinska bilder (oavsett om det är huvuden eller gräddtårtor). Den tekniska kvaliteten på bilden har inte ett smack med saken att göra i det här fallet.
Det här tycker jag är ett ganska bra exempel på hur en tråd kan spåra ur, och jag har inte rapporterat inlägget. Det du skriver kan mycket väl mynna ut i en intressant diskussion, men har inte så mycket med trådens ämne att göra, och den här tråden har väl inte direkt stagnerat ännu så att den skulle "behöva" fyllas på med OT-inlägg?
Ett litet skämt eller hyfsat relevant utvikelse mitt i en tråd gör knappast något, men när en tråd byter skepnad till att handla om något helt annat - förvisso intressant så är det bättre den får leva sitt eget liv, där den kan locka fler deltagare etc
Det tror jag att många håller med om.
Det vore väldigt trevligt om det fanns ett enkelt sätt att låta en kommentar starta en egen tråd. Gärna med en länk till den nya tråden i den ursprungliga tråden.
T.ex. en knapp bredvid "Besvara med citat" som kan få heta "Bevara med citat i ny tråd".
Detta är lite OT också, men är grunden till den här tråden. Jag skrev om orsaken till detta i en kommentar igår 23:52 - läs de därt: http://www.fotosidan.se/blogs/phool/taket-ar-verkligen-lagt-har-pa.htm#comments
Ove beskriver i tråden en annan person som tydligen har varit mycket otrevlig mot andra medlemmar här på fotosidan, är han avstängd?
Mvh
Lotta
Temporärt, efter en mängd tidigare varningar.Ove beskriver i tråden en annan person som tydligen har varit mycket otrevlig mot andra medlemmar här på fotosidan, är han avstängd?
Temporärt, efter en mängd tidigare varningar.
Men avstängningen kan bli permanent om han tex reggar ett till medlemskap och skriver under ett annat namn... Där är våra regler supertydliga, kör man fejkat konto blir man avstängd direkt.
Bloggaren som tog personen i försvar har raderat sitt inlägg nu, jag hade skrivit det som en kommentar där.Skrev du fel länk eller är tråden raderad?