Osquar
Aktiv medlem
Är det någon som har en idé om vad detta kan vara? Den här erbarmeliga bilden togs idag.
Tack på förhand!
/Martin
Koltrast
/Oscar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som har en idé om vad detta kan vara? Den här erbarmeliga bilden togs idag.
Tack på förhand!
/Martin
Koltrast
/Oscar
Lite mörk bild men ser ut att vara en ormvråk.Den här gynnaren flyger omkring hemma men aldrig riktigt nära. nån som ser vad det är ??Visa bilaga 121272
Här är en till jag inte känner igen.Visa bilaga 121273
Den här gynnaren flyger omkring hemma men aldrig riktigt nära. nån som ser vad det är ??Visa bilaga 121272
Jepp!Fiskmås? Båstad skansenbadet. Tärnmås skrattmås dvärgmås gråtrut men denna https://picasaweb.google.com/110379254671082561585/Masfagel#
Vanlig fiskmås?
Hej, någon som kan hjälpa till att artbestämma denna? Ormvråk? Mvh Anders
Vad är det för fågel ? Fotade den idag i ett äppelträd i Närke.
Kan jag fortsätta att kalla den här för talltita?
Kan jag fortsätta att kalla den här för talltita?
Nog ser det bra ut för Talltita! Gråaktig på ryggen, ljusa streck längs vingarna, matt på huvudet, hela kinden vit
Ännu en bra (kanske den bästa) karaktär är att titta på näbben. Entitan har en ljus fläck vid näbbens bas (mungipan). Denna talltita saknar uppenbarligen denna.Tack till er bägge. Jag tycker att titorna är svåra, men det kan bero
på att jag inte sett någon livs levande entita ännu.