Fredric A
Aktiv medlem
Havsörn...
// Tobbe
Tack för ett snabbt svar Tobbe, det var min första havsörn, så det var ett glatt besked för mig!
/Fredric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Havsörn...
// Tobbe
Behöver lite identifikationshjälp med dessa fyra bilder.
Tack på förhand.
Tack Anders för hjälpen.
Japp! Det är mycket riktigt en törnsångare.Förresten.... den första är nog en törnsångare.
Det är en fiskgjuse.Jag fick idag en glimt av denna pippi. Det är en usel bild, men fågeln har iallafall haft fiskelycka.
Kan någon se vad det är? Tack på förhand / Olle
Jag skulle behöva lite hjälp med några fåglar, hoppas ni kan se vad det är, trots dålig kvalitet på vissa bilder. Var ute i resarvat i nacka, stora fält, skog och även standäng nära vik.
Jag skulle behöva lite hjälp med några fåglar, hoppas ni kan se vad det är, trots dålig kvalitet på vissa bilder. Var ute i resarvat i nacka, stora fält, skog och även standäng nära vik.
1. ärtsångareJag skulle behöva lite hjälp med några fåglar, hoppas ni kan se vad det är, trots dålig kvalitet på vissa bilder. Var ute i resarvat i nacka, stora fält, skog och även standäng nära vik.
1. StenskvättaNågra fåglar till
Och så slutligen en rödbena.sista fågleln från utflykten
Och så slutligen en rödbena.
Mvh/ Ola
Hej. För 5 dagar sedan, den 26.e maj, tog jag det här kortet.
Någon som vet vad det är för fågel? Troligtvis en unge, men den var ganska stor. Och orädd, kortet är taget @ ca 45mm.
Den andra dubbeltrasten är dessutom en juvenil sådan om du nu kanske undrat varför den ser lite annorlunda ut.WOW! Vilken speed! Tack så jättemycket! =)
/Anna