Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Efter Canon EOS 50D
- Trådstartare kimson
- Start datum
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Fullformat förstås, sen behåller du din 50d som backup när du behöver mer televerkan eller snabbhet.
kimson
Aktiv medlem
Efter Canon EOS 50D
Tack för det snabba tipset. Jag kollar upp..!
MVH
///kimson
7D såklart, vissa har fått den för fyndpris under mellandagsrean. Ner mot 10 000kr.
Tack för det snabba tipset. Jag kollar upp..!
MVH
///kimson
kimson
Aktiv medlem
Efter Canon EOS 50D
MVH
///kimson
..också här ett snabbt svar !..Fullformat, säger du !..intressant, är det då Canon EOS 5D Mark II, som gäller ?Fullformat förstås, sen behåller du din 50d som backup när du behöver mer televerkan eller snabbhet.
MVH
///kimson
shaggy_d200
Aktiv medlem
Hur mycket får det kosta då??????
kimson
Aktiv medlem
Efter Canon EOS 50 D
...max 30000 kr....!
///kimson
Hur mycket får det kosta då??????
...max 30000 kr....!
///kimson
Myran2
Aktiv medlem
7D såklart, vissa har fått den för fyndpris under mellandagsrean. Ner mot 10 000kr.
Var får man tag i en ny 7D för 10 000 bagis nu ?????
kimson
Aktiv medlem
Efter EOD 50D
Här är den billigaste av denna model jag kan hitta :
http://www.fotokungen.com/canon-eos...unner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
MVH
///kimson
Här är den billigaste av denna model jag kan hitta :
http://www.fotokungen.com/canon-eos...unner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
MVH
///kimson
kimson
Aktiv medlem
Efter EOS 50D
....är Mark III på gång ?... i så fall ska man ju vänta ?..eller kan man kanske gör en bra affär på Mark II ?
MVH
///kimson
En snabb croppad kamera (50D) och en i fullformat (5DII) så blir du lycklig.
Själv har jag 7D och 5D. 5D kommer bytas ut så fort 5DIII dyker upp. Och en Fuji X100 är ett måste såklart när den dyker upp till våren.
....är Mark III på gång ?... i så fall ska man ju vänta ?..eller kan man kanske gör en bra affär på Mark II ?
MVH
///kimson
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
MVH
///kimson
Ingen vet något om när Mark III kommer, men antagligen nästa höst enligt många spekulationer. Men som sagt, behåll din 50d, du får bara femtusen för den om du har tur, och köp en 5d Mk II nu, finns för 18 tusen, och lär bli billigare ju närmare hösten vi kommer, precis som det gick för gamla 5d.
kimson
Aktiv medlem
Efter EOS 50D
..mycket intressant information !....sammanfattar jag det hela, så känns spåret med Mark II spännande och det ska jag undersöks direkt i morgon !...eftersom mitt macro-objektiv är EF-s/60, så åker jag på att köpa ett nytt sådant med en fullformatare, men det får jag väl stå ut med... !
MVH
///kimson
Ingen vet något om när Mark III kommer, men antagligen nästa höst enligt många spekulationer. Men som sagt, behåll din 50d, du får bara femtusen för den om du har tur, och köp en 5d Mk II nu, finns för 18 tusen, och lär bli billigare ju närmare hösten vi kommer, precis som det gick för gamla 5d.
..mycket intressant information !....sammanfattar jag det hela, så känns spåret med Mark II spännande och det ska jag undersöks direkt i morgon !...eftersom mitt macro-objektiv är EF-s/60, så åker jag på att köpa ett nytt sådant med en fullformatare, men det får jag väl stå ut med... !
MVH
///kimson
Skarström
Aktiv medlem
Media Markt