Linmajon
Aktiv medlem
Jomen, och dessvärre den enda poängen. Ibland är det en rätt tung poäng ändå. Bra-att-ha ibland helt enkelt.sagan skrev:
Poängen med en fickkamera är att den går ned i fickan utan problem, inget mer än så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jomen, och dessvärre den enda poängen. Ibland är det en rätt tung poäng ändå. Bra-att-ha ibland helt enkelt.sagan skrev:
Poängen med en fickkamera är att den går ned i fickan utan problem, inget mer än så.
Japp, det var lixom tanken med köpet, det.Linmajon skrev:
Bra-att-ha ibland helt enkelt.
Jamen det kan man ju avgöra genom en enkel enkel påtittning av 1)kameran och 2)tilltänkt ficka. Varför bekymra sig med att läsa recentioner om fickkompatibiliteten skall vara allt.....? Nå, min kamera-atrapp (digitalkamera)går utan vidare ner i en ficka, enkelt också, tvålformad som den är.sagan skrev:
Japp, det var lixom tanken med köpet, det.
Varför ska det vara allt?Sonnaren skrev:
Varför bekymra sig med att läsa recentioner om fickkompatibiliteten skall vara allt.....?
Visst, den har (motsvarande) 38mm som mesta vidvinkel, knappt någon vidvinkel alls, m.a.o.eobet skrev:
Om storleken är viktig så ser jag ändå ingen kamera som slår Sony DSC-T3 (översättning, kan ingen avråda mig från att köpa den, med ett annat argument än att Memstickor är dyra)?
Du skrev:"Poängen med en fickkamera är att den går ned i fickan utan problem, inget mer än så."sagan skrev:
Varför ska det vara allt?
Jag är helt säker på att de allra flesta har fler krav än så (för att inte säga alla) på en fickkamera.
Precis som folk har fler krav på en systemkamera än enbart att det går att byta objektiv.
Jag förstår inte ditt resonemang alls.
Det skulle vara precis som att resonera om en mellanformatskamera på följande sätt: "Den tar mellanformatsfilm, resten saknar betydelse" [/B]
frankgi skrev:
Casio`n leverer overraskende bra bilder.
Du förstååår oss KG!HDFS) (KGS skrev:
Men den platsar i alla fickor och imponerar på de flesta flickor (dock inte MFS-babes)
"Images captured from a wide-angle lens are expansive, requiring themüsli skrev:
spec (pdf)