larsborg
Aktiv medlem
Vadå Dynax 7?
Den finns ju redan!
Är det inte en digital version, bör väl då heta
7D!
Äntligen säger säkert många!
Men det som har förvånat mig nu i flera månader, efter att ha läst och bidragit med inlägg, är ändå
att så många har varit rädda för att den nya Minolta D-SLR INTE SKULLE ANVÄNDA SIG AV DEN TIDIGARE DYNAX OBJEKTIV FATTNINGEN?
Nu blev det inte så!
Hur kan man bara tro detta, skulle Minolta vilja gräva sin egen grav?
Säkert är oxå, inom en snar framtid kommer det billigare versioner, som någon nämnde tidigare,
5-4-3, Minolta har tidigare lanserat sina kamera modeller på det sättet!
6Mp kan tyckas lite, men är det inte signalbehandlingen inne i kamerahuset som bidrar till om bilden blir godkänd eller perfekt?
Inom ett år är säkert bild-sensorn ännu kraftfullare!
AS är verkligen en smart idé, blir nog plankad av de övriga!
Med en glimt i ögat och samtidigt tar jag skydd,
- nu kommer säkert Canon och Nikon ägare sälja sina utrustningar, för att köpa något ännu bättre .....,ha-ha!
Den finns ju redan!
Är det inte en digital version, bör väl då heta
7D!
Äntligen säger säkert många!
Men det som har förvånat mig nu i flera månader, efter att ha läst och bidragit med inlägg, är ändå
att så många har varit rädda för att den nya Minolta D-SLR INTE SKULLE ANVÄNDA SIG AV DEN TIDIGARE DYNAX OBJEKTIV FATTNINGEN?
Nu blev det inte så!
Hur kan man bara tro detta, skulle Minolta vilja gräva sin egen grav?
Säkert är oxå, inom en snar framtid kommer det billigare versioner, som någon nämnde tidigare,
5-4-3, Minolta har tidigare lanserat sina kamera modeller på det sättet!
6Mp kan tyckas lite, men är det inte signalbehandlingen inne i kamerahuset som bidrar till om bilden blir godkänd eller perfekt?
Inom ett år är säkert bild-sensorn ännu kraftfullare!
AS är verkligen en smart idé, blir nog plankad av de övriga!
Med en glimt i ögat och samtidigt tar jag skydd,
- nu kommer säkert Canon och Nikon ägare sälja sina utrustningar, för att köpa något ännu bättre .....,ha-ha!