Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Digital Dynax 7 Officiell!
- Trådstartare bjornt
- Start datum
RawBeer [E.F.S]
Aktiv medlem
Fräck med nya fetures.
Skulle oxå vilja ha AS på min kamera.
Hur blir det om man kör As i kameran samt ett objektiv som oxå ha nått liknande?
Dubbel AS eller?
Skulle oxå vilja ha AS på min kamera.
Hur blir det om man kör As i kameran samt ett objektiv som oxå ha nått liknande?
Dubbel AS eller?
gunte
Aktiv medlem
SmurfMolly skrev:
Monica?
Utmärkt förslag..passar mig bra,man har ju födelsedag samma dag som namnsdagen infaller )
mvh/Gunte..
bjornt
Aktiv medlem
afropavo skrev:
Vilket minneskort kommer att användas till detta eminenta hus?
Det finns ingen information om det ännu.
sagan
Avslutat medlemskap
CF I & II helt säkert.afropavo skrev:
Vilket minneskort kommer att användas till detta eminenta hus?
Det är vad Minolta använder i sina dyrare modeller (A-1/A-2).
Det är oxå vad alla andra tillverkare använder i sina D-SLR.
Pongu
Aktiv medlem
Man blir ju rätt sugen på inbyggd anti-skak...
Jag har ju varit inbiten Nikonist, men jag börjar bli lite sur på att Nikon så lätt offrar oss med manuella objektiv på digitalaltaret.
Jag skulle kunna tänka mig att byta system till Konica Minolta (jag menar, man kan ju inte gå över till fienden, du vet vem...), men jag skulle vilja behålla mitt Nikon 400mm f/3,5 tills jag sparat ihop till en vettig ersättare.
Det finns adapter för att montera Nikon-objektiv på Minolta AF-hus, men frågan är hur det går med TTL-mätningen? Automatisk nedbländning lär det ju inte bli, men jag använder full glugg 95% av tiden ändå så det gör inget. Men kommer manuell och bländarprio att funka? Kommer anti-skaken att funka? Hur är det med dagens hus?
Kvalificerade gissningar och funderingar mottages tacksamt!
/Pontus
Jag har ju varit inbiten Nikonist, men jag börjar bli lite sur på att Nikon så lätt offrar oss med manuella objektiv på digitalaltaret.
Jag skulle kunna tänka mig att byta system till Konica Minolta (jag menar, man kan ju inte gå över till fienden, du vet vem...), men jag skulle vilja behålla mitt Nikon 400mm f/3,5 tills jag sparat ihop till en vettig ersättare.
Det finns adapter för att montera Nikon-objektiv på Minolta AF-hus, men frågan är hur det går med TTL-mätningen? Automatisk nedbländning lär det ju inte bli, men jag använder full glugg 95% av tiden ändå så det gör inget. Men kommer manuell och bländarprio att funka? Kommer anti-skaken att funka? Hur är det med dagens hus?
Kvalificerade gissningar och funderingar mottages tacksamt!
/Pontus