Annons

Denna kamera bra?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag vill inte vara taskig, men du har nu startat 6 trådar som handlar om vilken kamera du ska köpa...

Det där är en jättebra kamera, köp den och börja fotografera istället!

Kan du pruta ned den lite är den nog inte så tokig! Det fins dock mycket modernare kameror om du kan lägga till lite på priset.

13000 exponeringar är inget att oroa sig för om den är fräsch, när det blir det fyrdubbla kan man börja fundera. Så länge kameran är fräsch för övrigt.

Victor jag vill ju fråga om kameror bara för jag hör posetift finns det andra kameror jag har tänkt på!

Både du och kameran finns ju i Stockholmsområdet. Då kan du väl träffa säljaren och känna på grejerna. Tycker det verka vara helt OK nybörjargrejer.

Detta skriver han på mail när jag fråga när han köpte den

Hej,

Den är upphittad(på pendeltåget) och inlämnad till polisen utan att någon hämtat ut den, så det medföljer självklart polisens papper som visar att det är min sambo Jessicas kamera.

Bara 13663 exponeringar så den är rätt oanvänd!

Tycker ni att man ska kunna köpa den ändå eller inte? Självklart tror jag man kan pruta mycket när den är upphittad!

Tjena jag behöver ny kamera och jag har kollat på den här den har 13663 exponeringar. Jag vill ha en allround kamera sport.natur.resor,porträtt tror du denna funkar till en nybörjare som är 13 år!?

http://www.blocket.se/vi/30420530.htm
Inget större fel på grejerna, men håller med Anders om att det där är alldeles för dyrt. Det har hänt ganska mycket på de över fyra år som gått sedan D80 introducerades.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto