Boop
Aktiv medlem
jkene skrev:
Inget tillägg kunde gjort den uppgiften svårare...
Där FICK du för medelhavsuppgifter ute i mörkaste skogen och spröda klurigheter! ;o))
*nöjd*
Var glad, inte en kulle behöver du ha i sikte! ;o)))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jkene skrev:
Inget tillägg kunde gjort den uppgiften svårare...
jkene skrev:
Anna H - din chans löper ut i morgon (17/9) 12.00 - har du inte hört av dig i tråden måste vi köra vidare eftersom analyserna för Anna F och mig inte kan spikas förän vi vet om du är med eller ej.
egaeci skrev:
jag är med! jag måste bara hitta en bild omedelbums, och komma på en bra analys... uj, svårt!
You got mail ;0)jkene skrev:
Jag har en bildidé klar för min uppgift nu. Eftersom den (återigen) bygger på en riggad bild kommer jag att ha den som sista alternativ om jag inte kan komma på en origgad variant.
Jag behöver dock hjälp med rekvisita som jag inte kan komma över i Danmark!
Kan någon deltagare som kan tänka sig att hjälpa mig och som kommer att gå och rösta idag kontakta mig via min kontaktlänk (före 11.30)?
Vevo skrev:
You got mail ;0)
jkene skrev:
Jag har en bildidé klar för min uppgift nu. Eftersom den (återigen) bygger på en riggad bild kommer jag att ha den som sista alternativ om jag inte kan komma på en origgad variant.
Jag behöver dock hjälp med rekvisita som jag inte kan komma över i Danmark!
anwo skrev:
En fråga till magistern (aka Kennet) och lite
status till Ove.
Kennet:
Det här tänkt som en backup plan.....
Får man manipulera och jobba med PS till bilderna?
Jag ser bilden framför mig , jag ser vad den skall bestå av.
Problemet blir att finna delarna i irl.
Om det inte är OK med manipuleringar i PS så är det OK, då får jag tänka annorlunda.
Ove:
Jadu.....
Glad är jag för att du fått en bildide av min analys. Det var svårare än vad jag trodde att
komma fram till analysen.
Har farit runt Uppsalaslätten med omnejd och letat efter rätt kombination till din bild.
Alla hus funna är förvånansvärt väl underhållna...även inne i skogarna.
Har även funderat på att övertala grannen att
överlåta delar av sina byggnader till mig för att härja fritt med
Men kul är det.
Sökandet fortsätter.....
Boop skrev:
Jaha.. Nu ska Ove behöva släpa en 2 meters kulle över sundet??!
Jag säger då det...
/
Bettan