Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
:) Förlåt att jag skrattar, men ni är härliga. Skratta stort är kanske :-D eller alla dessa hakor ni använder :)))))

Oj, det ni går igenom verkar mycket svårt. Jag håller tummarna.
/Ulla
 
Ja, jag har också en fundering. Eller snarare en fråga:
Jag har en bild nu, men hoppas på att kunna presentera en annan innan månaden är slut. Hur ska jag göra? Presentera den jag har nu och eventuellt ersätta den, eller vänta till deadline och visa vad jag har då?

PS
Är det någon som har en "Norwegian Blue" att låna ut?
 
Tomasz skrev:
Ja, jag har också en fundering. Eller snarare en fråga:
Jag har en bild nu, men hoppas på att kunna presentera en annan innan månaden är slut. Hur ska jag göra? Presentera den jag har nu och eventuellt ersätta den, eller vänta till deadline och visa vad jag har då?


Vänta. Om du får till två stycken kan du ju mot slutet presentera din huvudkandidat men också reserven så får vi se bägge.


Tomasz skrev:
Är det någon som har en "Norwegian Blue" att låna ut?

Du måste vara mer specifik: "Norwegian Blue" som i Monty Python eller som i Harry Potter :)
 
Idéerna tar underliga vägar...
Tack för info, jag håller på bilden.
Harry Potter hade jag glömt bort, Jag menade som i Monty Python. Det viktiga är att den är passiv:)
 
jag har tagit en bild, men den är inte så "mycket" som beskrivningen är. min bild är lite mer stillsam, ljuset är inte så starkt och om det är på ett högt plan, ja det vete katten. den är kall, men inte jättekylig. ska jag lägga upp den eller försöka hitta ett ännu bättre motiv? jag skulle kunna fånga det bättre men då måste jag upp supertidigt på morgonen på t.ex. en helg, men då behöver jag sova efter en ansträngande arbetsvecka... :S

finns det någon deadline för när man ska lägga upp bilden? man ska ju hinna kommentera också...
 
Det avgör du själv - bara du vet när du tycker att du är klar (och vad glad för att du har en bild :))

Deadline är nästa söndagkväll (1/10) - så om du tror att det dyker upp fler chanser - vänta, annars är det bara att dunka upp den (såg att det har snöat i Kiruna nu :))


Hur går det för resten av folket? Själv är jag i vånda, kval och allmänt elände...
 
Jotack, om vädret behagar att infinna sig i helgen så går skottet. Allt är förberett så jag är endast väderberoende. Vi får se på söndag om jag kan få upp något;0))

mvh/Ove (som nu snabbt ska springa tillbaka till sin Ardbeg och spendera kvalitetstid med familjen efter en vecka full av deadlines.)
 
Kul att höra lite statusrapporter.
Själv ligger jag för ankar i feber och förkylning....
Men det är ju en hel vecka kvar :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.