geronimo13
Aktiv medlem
Jag kan få en 10d för 12000 och en D60 för 7000:- är verkligen 10d värt 5000:- extra och i så fall varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det jag undrar mest över är var du hittar en 10D för 12000 pix?geronimo13 skrev:
Jag kan få en 10d för 12000 och en D60 för 7000:- är verkligen 10d värt 5000:- extra och i så fall varför?
Jamen var då?geronimo13 skrev:
utomlands
Var i USA? Inte någon skojarbutik, hoppas jag.geronimo13 skrev:
USA
Förlåt då för f**n.geronimo13 skrev:
Går att få i usa för 12000:- ny punkt slut.
Många tycker det, andra inte. Varför? det beror väl på skillnaden mellan kamerorna, hur mycket pengar man har och om man ska köpa nåt annat? Smaken är som baken. Det är endast du som kan svara på din fråga, jag hade köpt 10d.geronimo13 skrev:
Inga problem? Det låter ju bara som problem tycker jag!SunKi skrev:
Peter: B&H är kända för att vara seriösa..
Har man någon man känner i staterna så är det ju inga problem att få det insmugglat via paket, sen garantifrågan.. ja livet är ett spel.. hur ofta har ni behövt använda garantin på era fotoprylar? Ibland, oftast inte... känner man någon bofast i USA så är det ju knappast några problem, bara att skicka den till sin kontakt..