apersson850
Aktiv medlem
Jag tycker i alla fall att på 7D sticker de ut betydligt längre än vad jag är van vid från 40D.
För 7D redovisar de samma förhållande som för 1D Mark IV.
För 7D redovisar de samma förhållande som för 1D Mark IV.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter inte kul..... Jag som vill ha in den på årets redovisning....
Det brukar yrkesbutikerna ordna.
Det brukar yrkesbutikerna ordna.
En sak som jag är mycket intresserad är IOS egenskaperna på tex 6400 jämfört med MkIII. Jag har jämfört MKIII med Nikon D3s och det är jättestor skillnad på 6400 mellan dessa. Så mina förhoppningar är att denna är tillräckligt bra så jag slipper byta märke...
har precis varit iväg och plåtat gospel med Nikon D3s och det ser verkligen bra ut upp till ISO 50 000. Visst ser man att brusreduceringen fått jobba, men bilderna är klart användbara för mycket. ISO 12 800 är mycket bra.
Hoppas verkligen att Canon kan matcha. Då blir det riktigt kul.
Annars får vi byta till den "mörka" sidan ;-)
Jag hoppas på action om några dagar, de första bilderna blev ett porträtt på den här blöta nötskrikan i uselt regnväder.
största problemet - tycker jag själv - det är han, dvs. jag, bakom kameran o linsen
har precis varit iväg och plåtat gospel med Nikon D3s och det ser verkligen bra ut upp till ISO 50 000. Visst ser man att brusreduceringen fått jobba, men bilderna är klart användbara för mycket. ISO 12 800 är mycket bra.
Hoppas verkligen att Canon kan matcha. Då blir det riktigt kul.
Skall följa detta noga trots att det inte blir aktuellt för mig att införskaffa mig en 1Dmk4 för tillfället.
... det lär bli tillfälle för mig att få testskjuta en sådan, bävar inför detta eftersom min rädsla för att börsen min kommer till att få ett stort gapande svart hål är överhängande stor sedan!
//R