Annons

Canon 1d Mark III

Produkter
(logga in för att koppla)
Det verkar troligt.

Någon hade en teori att Kameradoktorns tilldelning kanske blivit omfördelad till andra butiker, vet inte om det finns någon sanning i det.

Senast redigerad av en moderator:
hoppsan, pulsen stegrades just.
Fick oxå meddelande om att de skickar min kamera idag... Jag har den imorgon! :)

Neeejj... vem katten var de som kom med den briljanta idén att göra 6e juni till röd i almanackan, var det något fel på annandagpings :-/

Scandinavian Photo du också, eller?

Lider verkligen med dig! Vet inte hur många gånger jag svurit över att helgdagar försenat leveranser jag väntat på.

Nej, det var faktiskt från Foto&Video, jag har aldrig handlat av dem så det blir ju spännande bara det. Men om allt löser sig som det bör så kommer det ju att vara en mindre i kö både hos Cyber och Hegethorns

Anders Östberg skrev:
Fick just det efterlängtade telefonsamtalet från Scandinavian Photo, och bara ett par dagar innan semestern börjar. :)

Lyckos dig, jag fick också samtalet men innan man hann lägga på upptäckte han att han läst fel på listan..................´
Mycket irriterande, bara att vänta vidare.

Senast ändrad:
lastrand skrev:
Kan det månne betyda att en 2:a sändning nått Svea rike..?

Hej

Verkar ju så, annars skickar de ut dem lite väl långsamt från Canon.

Hoppas nu det kommer många så vi kan börja diskutera kamera inställningar :):):)

Mvh

Omar

För dom som vill klämma på Mark 3:an på riktigt så såg jag att de hade en framme i en monter i FotoVideos butik i Stockholm. Bara ett tips!
/Mattias

Hej.

Så jag mailade cyberfoto och dom sa att det kunde ta längre en 2månader eller mycket längre innan dom fick in dom i lager (om man ej var med på listan antar jag)

så vad tror ni? kommer det gå att köpa dom över disk fortare i tex. tysklan en här?
Ursäkta om det nämnts förut.

Jag skall åka till Japan i sommar, och hoppas på att det ska gå att hitta en Mk3 någonstans under de 5 veckor jag är där. Det vore min smala lycka åtminstone, eftersom jag inte har ställt mig i kö någonstans. Men jag har ingen aning om hur många kameror som leveras till Japan, eller hur stor tryck det är där. På Yodobashi tycks den vara slutsåld. Jag lär väl bli varse snart. :)

Jag stod också i kö hos Cyberphoto men när jag pratade med dem och de sa att de kan leverera först i höst så hoppade jag av den kön. Köper hos någon annan istället, räknar kallt med att hitta någon som kan leverera tidigare.

Jag hamnade i ett riktigt antiklimax idag. Skulle ha fått min kamera mot slutet av veckan från USA. Min privatleverantör ringer och berättar att det amerikanska fraktbolag som sköter distributionen ligger för närvarande i strejk. Tyvärr har butiken hunnit lämna in mitt paket vilket innebär att det sitter helt fast till konflikten är löst. butiken skulle dock fixa andra grejer men det blir minst en veckas försening av min kameraleverans. Typiskt.

paul innergård skrev:
Jag hamnade i ett riktigt antiklimax idag. Skulle ha fått min kamera mot slutet av veckan från USA. Min privatleverantör ringer och berättar att det amerikanska fraktbolag som sköter distributionen ligger för närvarande i strejk. Tyvärr har butiken hunnit lämna in mitt paket vilket innebär att det sitter helt fast till konflikten är löst. butiken skulle dock fixa andra grejer men det blir minst en veckas försening av min kameraleverans. Typiskt.

vet hur det känns ;)
/Rogge

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar