Omar
Aktiv medlem
persept skrev:
Ser att du säljer din N... har du någån känsla av hur af prestanda är mellan N och 3?
/
Ej testat
Känns som det inte är någon skillnad i fält. Men nu använder jag en annan objektivkombination.
Mvh
Omar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
persept skrev:
Ser att du säljer din N... har du någån känsla av hur af prestanda är mellan N och 3?
/
Omar skrev:
Ej testat
Känns som det inte är någon skillnad i fält. Men nu använder jag en annan objektivkombination.
Mvh
Omar
fredriklindstrom skrev:
Om du inte markar nan skillnad mellan 400 5.6 + 1.4 extender M3 och 500/4 MIIN, sa borde val rimligtvis M3 vara mycket snabbare ?
paul innergård skrev:
En skärm som är svår att beskåda i solljus. Min D200:as skärm var inte heller något vidare i solljus. minns att jag fick skugga den med kroppen eller använda handen som motljusskydd. Mig veterligen finns inga skärmar som är bra i solljus.
Christaoffer100 skrev:
Det är en som säljer helt nya MKIII. Kolla på blocket! De finns på lager står det i annonsen.
Nej Tyvärr, eller tack o lov inte. Jag har lyckats bli av med allt. Paniksålde allt lite för tidigt så man skulle ha råd med det nya.JAVA skrev:
Betyder detta att du har lite Nikonpryttlar
i skåpet som du "behöver" bli av med ;-)
Mitt råd, passa er. I lager kan i det här fallet innebära lååång tid.Leifer skrev:
Japp, den välkände Daniel Andersson slår till igen: http://www.blocket.se/vi/12117854.htm?ca=11_s
paul innergård skrev:
Mitt råd, passa er. I lager kan i det här fallet innebära lååång tid.
Omar skrev:
Hej
Lite Mark3 bilder från igår med 400mm 5.6 +1.4xtc, handhållet eller på beanbag och någon är på 2500 ISO.
Omar