Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra framkallare på nätet
- Trådstartare AnDid
- Start datum
Zoso
Aktiv medlem
Billigt vet jag inte, men annars räknas väl Crimson som en utav dom absolut bästa.
http://www.crimson.se/
/kent
http://www.crimson.se/
/kent
Per_S
Aktiv medlem
Framkallar mina på www.snapfish.se. Finns inte med mattpapper...det är väl nackdelen med dem. men de tar 0,99 kr för 10x15. 20 spänn för en A3. Bra kvalite tycker jag. Vet inte hur tidsbeständiga de är. Men ska de in i ett album så är det säkert lungna gatan.
HannaLundqvist
Medlem
Är det digitala bilder du ska framkalla kan jag tipsa om att fotolabo har ett erbjudande fram till kl 00.00 den 15e januari på 45 öre/bild. Dom har såna erbjudanden lite då och då, Bra när man har så många bilder att framkalla så blir det inte så dyrt
HannaLundqvist
Medlem
Jag har beställt därifrån några gånger, funkar helt ok. detta 45 öre per bild är dock endast 10*15 format, men ska man bara ha i vanliga album är det helt ok. Uppladdningsprogrammet dom har gör "mingubbar" om hur kvalitén på bilderna är innan man går vidare till beställningssidan
HannaLundqvist
Medlem
jo just det, glömde bara skriva en sak också.... det som kan vara lite negativt om man är petig på formatstorleken är att bilderna ibland kan komma och vara någon milimeter bredare än normalt..
StS
Aktiv medlem
AnDid skrev:
Låter OK att testa Hanna, men vill du inte släppa adressen eller =) ?
Jag tror du läste lika slarvigt som jag när jag läste Hannas inlägg första gången; "...ett fotolabb", för först undrade jag också...
Läs det igen!
HannaLundqvist
Medlem
Ja, kunde säkert lätt läsas som "ett fotolabb" men det är Fotolabo : www.fotolabo.se För den här gången dom har detta erbjudande tror jag det är endast till inatt kl 12man har på sig, men detta erbjudande har dom lite då och då, så man kan välja att få deras "nyhetsbrev" så man får reda på när dom har erbjudanden
Mafor
Aktiv medlem
Plocka inte alltid det billigaste. Crimson är billiga men kanske inte billigast.
Dock så är kvaliten alltid perfekt och servicen är suverän. Dom har hjälpt mig med
-Råd gring färgprofiler och kalibrering av skärm
-Gratis framkallning när jag har tabbat mig i bildbehandlingen
-Support gällande diverse fototekniska problem
Dessutom har dom overkligt snabba leveranser
Dock så är kvaliten alltid perfekt och servicen är suverän. Dom har hjälpt mig med
-Råd gring färgprofiler och kalibrering av skärm
-Gratis framkallning när jag har tabbat mig i bildbehandlingen
-Support gällande diverse fototekniska problem
Dessutom har dom overkligt snabba leveranser
HannaLundqvist
Medlem
Dom låter bra, och suveräna på service. Måste testa dom någon gång!
johnnynu
Aktiv medlem
Några frågor angående framkallning hos nätbutik:
Vad ska man skicka in bilderna i för storlek så skärpan blir rätt?
Hur blir det med färgprofilen?
Helt sabbad antar jag för efter jag har behandlat bilden på min skärm blir den i regel lite ljusare på andra skärmar.
Vilket format är det som gäller för vanliga "små" kort, 10x13?
Mvh
Vad ska man skicka in bilderna i för storlek så skärpan blir rätt?
Hur blir det med färgprofilen?
Helt sabbad antar jag för efter jag har behandlat bilden på min skärm blir den i regel lite ljusare på andra skärmar.
Vilket format är det som gäller för vanliga "små" kort, 10x13?
Mvh