Bengf
Aktiv medlem
Ja nu verkar WIFI 5 räcka till eftersom hela trådens deltagare har just WIFI 5 i sina TV-apparater. Det var jag som reagerade på någon testare nu under 2024 som var förvånade över att dom flesta nya TV fortfarande ligger kvar på gamla WIFI 5, han visste bara en som hade WIFI 6, och WIFI 7 ligger runt hörnet och väntar, dessa då nya TV fullproppade med alla tänkbara nyheter med sina egna paneler, läser man tex LG nya G4 65" så är det alltså ungefär 2 A4:a sidor fulla med nyheter.
Snart går min Panasonic 47" in på sitt 12 levnads år, ingen aning vilken WIFI den har, den ersatte en Plasma TV med 37" köpt 2004, 47:an var klart bättre på att visa bilder. Nu snart väljer jag någon ny TV som jag hoppas klarar ytterligare 10-12 år, så är hälsan med mig så sitter jag med en TV som har WIFI 5 fortfarande 2035.
Snart går min Panasonic 47" in på sitt 12 levnads år, ingen aning vilken WIFI den har, den ersatte en Plasma TV med 37" köpt 2004, 47:an var klart bättre på att visa bilder. Nu snart väljer jag någon ny TV som jag hoppas klarar ytterligare 10-12 år, så är hälsan med mig så sitter jag med en TV som har WIFI 5 fortfarande 2035.