hansen2
Aktiv medlem
cw-op skrev:
Look who´s talking!
Det stämmer jag gillar när det blåser lite men det är inte fullt så enkelt som du tror. Alltså varav hjärtat är fullt talar munnen och jag tar till orda när nån annan inte gör det eller när jag tycker att det är läge.
Jag tycker inte att jag hetsar nån här det klarar dom/ni så bra själva tycker jag och det var ju just det jag skrev i mitt förra inlägg, right?
Ärligt talat så blir det fläskofemtifel när just du kommer med dom här anklagelserna. Du gör ju inte mycket annat än konstant nagelfar oss medlemmar.
Det kan gälla kvaliteten på bilderna, vilka som ska få lägga upp bilder här eller där, vårt sätt att kommentera -, kvaliteten på kommentarerna och nu det senaste - vårat trevliga och normalt sociala umgänge härinne. Bara ett litet utdrag ur "syndaregistret"(C;=
Allt det där granskas och kritiseras sen under lupp tamejfan - Hur kul är det? Inte mycket!JANNE,
Hur kreativt för just den här diskussionen är det att uppviglande ta upp en gammal tråd där det stormat och att en av parterna skall be om ursäkt för vad som sades i den? Och sedan mena att det är skamligt att vi (du placerar dig själv klädsamt utanför) inte kan hålla sams?
Att ständigt komma med små provocerande nålstick bara för att "höja" temperaturen är enbart försvårande och tar inte diskussionen vidare.
Att jag själv har en agenda sticker jag inte under stol med. Den är som bekant att få ordning på kommentarerna.
/Johan