Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bild:Lyckat rådjursfoto
- Trådstartare Bass
- Start datum
majortom
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Beror helt och hållet på vart i landet man bor..
Rådjuren finns ju inte ens i hela Sverige heller!
MVH Niclas,
Det är i så fall bara i fjällkedjans nordligaste del de inte finns i idag. Rådjuret är annars idag spritt över stort sett hela landet
hansen2
Aktiv medlem
Bass skrev:
haha tack alla =) Fortsätt ni nu på sidospåret ni hamnade i Gör mig ingenting då detta också är kul och intressant ^^
Men vad säger du om min fråga på föregående sida?
/Johan
Bass
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Men vad säger du om min fråga på föregående sida?
/Johan
Hejsan! missade din fråga där =)
Jag har blurrat till lite i det gula fältet framför träden..och även lite runt rådjuret, blev lite fult efter USM som jag tog bort. men annars är det inte nå blurrat.
mvh Bass
hansen2
Aktiv medlem
Bass skrev:
Hejsan! missade din fråga där =)
Jag har blurrat till lite i det gula fältet framför träden..och även lite runt rådjuret, blev lite fult efter USM som jag tog bort. men annars är det inte nå blurrat.
mvh Bass
Tackar, då vet vi
Det var bara jag som tyckte att oskärpan i bakgrunden (inkl det gula) såg lite väl oskarp ut för en 400:a med bländare 5,6.
/Johan
Bass
Aktiv medlem
Jo, oskärpvertyget är bara använt där jag nämde, sen har jag lekt en hel del med lager och tryckt ur färgerna en hel del, så det har nog gett en hel del oskärpa förutom på rådjuret där jag låtit det varit orört förutom USM.
Önskar att jag hade spelat in action medans jag gjorde bilden då jag verkligen gillar intrycket Är kass på photoshop och har igentligen ingen aning om vad jag gjort ^^
Önskar att jag hade spelat in action medans jag gjorde bilden då jag verkligen gillar intrycket Är kass på photoshop och har igentligen ingen aning om vad jag gjort ^^
hansen2
Aktiv medlem
Bass skrev:
Jo, oskärpvertyget är bara använt där jag nämde, sen har jag lekt en hel del med lager och tryckt ur färgerna en hel del, så det har nog gett en hel del oskärpa förutom på rådjuret där jag låtit det varit orört förutom USM.
Jag brukar jobba i lager och spara bilden i det "tillståndet" (tif eller psd) vilket ger en god vägledning till vad jag gjort.
/Johan
Sushan
Avslutat medlemskap
Grattis till en kanonfin bild! )
kameraroffe
Aktiv medlem
Sushan
Avslutat medlemskap
Re: Råbock
Härlig bild! Är det kvällsljus?kameraroffe skrev:
hittade denna råbock bland mina bilder
kameraroffe
Aktiv medlem
Råbock
Ett tag sedan jag tog bilden, jag tror det är en tidig morgon eller längre fram på förmiddagen
Ett tag sedan jag tog bilden, jag tror det är en tidig morgon eller längre fram på förmiddagen