Jag tycker att det är härligt att ha fått så mycket mothugg...;.)
------------
För mig ser det ut som att du har fått ett bottennapp
1. Visst en kamera blir inte sämre för att den föelorar i värde.
------------
Så sant som det är sagt
2. Ja visst haltar datajämförelsen, men jag menar att det digitala mediet har fött nya fotografer som ser annorlunda på vad ett kamerahus kan vara värt, den kanske är en jättebra kamera "men den är ju gammal" säger dataentusiasten och kan inte tänka sig att betala mer än en spotstyver för den 3 år gamla slr:n (tex).
------------
Vilket är bara bra för då kan vi köpa "värdelösa" kameror billigt och låta dataentusiasten ta de dyra smällarna när nya kameror lanseras.
3. Jag menar att det kan vara värt att vänta om du tar min jämförelse med de tidiga af:kamerorna, de som köpte nikon f3af önskade nog att de hade väntat ett tag...
------------
Ok, sluta fotografera allihop! Vi väntar tills canon och nikon & co säger "nu har vi kommit så långt i utvecklingen att detta är den sista kameran vi tillverkar, vi kan inte göra dem bättre".
4. Jag menade inte att starta en jättedisskusion men tror ni inte lite att det också är så att den som lagt 25.000:- inte vill medge att det kanske var ett litet för förhastat köp?
------------
Tja, kanske är det många som vill fotografera idag och inte om 1,2,3,4,5,6,12,45 år.
5. Jag tycker att det är oerhört roligt att provocera fram lite tankar hos er, själv kommer jag att köpa en digital slr så fort jag får råd....
------------
Jag tyckte precis du sa att det var bättre att vänta?