Men herregud, hade alla hjonen på Säters fasta fått permis för riksmöte vid Bolmen i fjol somras? Inte undra på att hela skiten flippade ur när Leif fick en chans att leva ut i full frihet. Nu får nog Dr Lobotomi faktiskt ta och styra upp verksamheten lite.
Ja, och du skolkade! Fast du blev kvarglömd på gamla Beckis när dom lade ner.
Det värsta är att det är sant. Enda trösten är mr Leif Bength fick sova på på ett sketet vandrarhem i Ljungby. Med osviklig precision lyckades han välja det sämsta. Men först efter att ha lurat ut mig på en jävla pir vid Bölmsö färjeläge samtidigt som åskan började gå.
Därefter plockade han fram sin äckliga Canonkamera med ett ännu äckligare objektiv han lånat av mig. Det rörde sig om ett EF 24-70/2.8L usm som varit inne på AF-justering (All Fools Adjustment) 3 ggr innan Canon gav upp och gav mig ett nytt som också fick justeras. Tyvärr blev det bra sedan.
Det värsta var att han plåtade mig där på piren med en icke helt from förhoppning att blixten skulle slå ned. För det är ju allom bekant att Canons ETTL är skit.
TACK OCH LOV HAR HAN GÖMT BILDEN NÅGONSTANS!
Detta jäkla märke Canon som herr Leif Bäng(th) trakterade exponerade nämligen mig hållandes en vidrig Sony A900.
Men han fick plåta den gula sjöboden i motljus som straff.
Det värsta med Leif Bength är att han är trevlig, så pass trevlig att jag även orkade stå ut med honom under en dags besök under hösten också.
Men så jävla positivt var inte besöken för honom. Han fick nämligen stå ut med mig. Och jag är inte trevlig.
Så jag vill klaga på mig själv som dessutom har gjort Canon, Nikon, Leica, Sony, Pentax m fl rikare så de kunnat sprida mer av Djävulens avföda i form av skitdåliga kameror som man är tvungen att trycka på en utlösningsknapp på. Allt enl deras kassa bruksanvisningar.
Inte fan fick man någon utlösning.