Amin Color
Aktiv medlem
Hej igen
Det är samma sak i slutet av pappret, skrivaren byter strategi där med på utskriften.
En sak som jag glömde skriva var att detta kan vara något som försvinner efter några timmar, just canon har jag varit med om att bandning på utskrifter har helt försvunnit efter några timmar.
Så avvakta och se, eller kolla på bilder från igår, finns detta på de så skulle jag börja kolla på "Head alignment".
Mvh Amin
Det är samma sak i slutet av pappret, skrivaren byter strategi där med på utskriften.
En sak som jag glömde skriva var att detta kan vara något som försvinner efter några timmar, just canon har jag varit med om att bandning på utskrifter har helt försvunnit efter några timmar.
Så avvakta och se, eller kolla på bilder från igår, finns detta på de så skulle jag börja kolla på "Head alignment".
Mvh Amin
Lärfars skrev:
Sorry igen! Jag var otydlig, det är alltså när det är ca 2 cm kvar på papperet som problemet uppstår. Det är alltså i slutet av utskriften, och bara där. Jag ska testa att printa ett A4 så fort jag hittat nån bild jag vill ha, men dom tidigare A4rna jag gjort hittar jag inga tendenser tycker jag. Men det var ju någon månad sen jag skrev ut dom.