Photocon
Aktiv medlem
Men jag har sagt det förr om inte datorpressen på allvar tar sig an de viktigaste problem har med dagens produkter och för kundernas talan, varför ska då kunderna köpa deras tidningar överhuvudtaget.
Jo, allt i ditt inlägg är vettigt (har kortat ned citatet). Man kan ju undra vad som skulle hända om datorn vore en spis?
Efter 39 minuters väntan i "supportkön" med hissmusik.
- Jo, jag skulle laga kåldolmar men det blir fiskpinnar med vaniljsås.
- Vilket OS har du?
- Vadå os, här luktar det bara matos!
- Jag menar operativsystem, Okej Electrolux 5.0 LE. Nej, du måste skaffa en patch som fixar det hela. Potatofix.exe köper du på ICA.
- Blir det kåldolmar då?
- Nej, men du får potatis till fiskpinnarna.
- Ja, men jag vill ja rökt svan (förlåt jag menar kåldolmar).
- Nja, isåfall måste du uppgradera spisen med 2 milliflipp.
- Ja, men vafan. Spisen köpte jag förra veckan och den har 3 milliflipp.
- Jaha du, men flipparna ska monteras parvis så då får du skaffa 3 milliflipp till.
- Det är fullt i milliflippbanken.
- Då får du byta ugnskort till BAK 278
- jamen förhelvete vår andra spis har BAK 278 och 12 milliflip men inte blir det någon kåldolmar ändå.
- När köpte du den?
- Ett halvår sen.
- Otur, vi hade kampanj som gick ut igår där både pitepalt och kåldolmar ingick till den modellen. Men hårdvarukorten är slut nu...nej, här finns ett demo kvar som du kan få köpa för 999 spänn!
- Blir det kåldolmar då?
- På sätt och vis. Fiskpinnarna ser ut som kåldolmar men kan konverteras till vårrullar.
-Far åt h-e!
- Kan inte, där är fullt sedan alla kameratillverkare och testare hamnade där. Men jag ska vara hyglig. Du får kortet för halva priset och vår lista över restauranger i Thule på Grönland!
- h
j
ä
l
p