Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Men det blev ju i alla fall ingen direkt OT. Spastisk AF är ju en realitet.
Kan man spjäla den? Ja AF:en alltså. Eller kanske vår käre doktor Lobotomi på Säters fasta kan försöka medicinera eländet? Tror dock personligen inte på stolpiller längre Lennart. De har ju uppenbarligen varken hjälpt mig, dig, Leif eller Anders tidigare, trots hysteriskt stora doser.
Ja Lennart, de som aldrig besökt pixeltråden fattar nog vad vi pratar om ännu, men även AF-tråden verkar på väg ut i ingenmansland. Det är väl därför Torbjorn fick spasmer. Skulle uppskatta om någon leverantör kunde återge oss framtidstron igen. Då kan de åtminstone försöksutskriva både dig, Anders och Leif.
Efter den här trådens nya insikter, så känner jag faktiskt mindre tillförsikt att dessa problem ska få sin snara lösning. Joakim har åtminstone realitetsanpassat mig så pass mycket att jag har svårt att se några enkla lösningar på dessa problem. Frågan är om tillverkarna verkligen orkar bita i det här sura äpplet så det kan bli någon ordning på denna idag oumbärliga teknik som tyvärr lovar avsevärt mycket mer än den lyckas hålla. Verkar som om åtminstone jag får ställa in mig på att bli kvar på Säter ett tag till.