Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Barbarby hade en 5d mk II i kit med 24-105L i morse vid åtta, den var borta efter en halvtimme, 21600 kr efter rabatt, Nacka har sin 1Ds mk III Demo för 32 tusen, rätt bra, men inga 5d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Barbarby hade en 5d mk II i kit med 24-105L i morse vid åtta, den var borta efter en halvtimme, 21600 kr efter rabatt, Nacka har sin 1Ds mk III Demo för 32 tusen, rätt bra, men inga 5d
Tur att du redan verkar ha en kamera Nån som vet vad en Canon Speedlight ex430II går loss på hos MM?
Fick nyss reklamblad från Mediamarkt örebro där har dom 20 % på allt i butiken,
Så kanske bäst o passa o köpa nåt till sig själv
Gäller: 2010-12-25
kan man beställa över nätet då också? Bor på gotland så lite svårt att ta sig
Fick frågan vad jag fick ge för mina inköp, så kan väl lika bra ge priserna till alla intresserade ;-)
Följande gäller således varor som jag införskaffat och med rabatt avdragen.
Nikkor 70-200/2,8 VRII - 15 672 kr (inkl.moms)
Nikon SB-900 - 2 790 kr (inkl.moms)
Fanns det många kvar ?
Nepp, slut.
I måndags när jag köpte mitt 70-200 fanns det ett demoex kvar men det såg jag inte idag, så det har väl fått någon annan lycklig ägare.
Gå dit med kvittot bara, så får du mellanskillnaden i handen.
Var en före mig i kön idag som köpte en xbox 360 på mediamarkt, han frågade: Hur får jag de 20% tillbaka på lördag smidigast? Gå till informationsdisken med kvittot bara, så får du pengarna sa kassörskan.
Stämmer det verkligen att jag kan knalla ner med kvittot på Imac:en jag köpte den 27/11 och casha ut 2000:- Verkar FÖR bra.. och då brukar det ju vara det.