Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
#1 Diagonaler
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Nicke.P
Ny medlem
Synd
Jag tyckter tråden var jätte bra ibörjan men har börjat spåra ur lite...
Jag tycker givetvis alla bilderna som lagts upp här är inspirativa och mycket fina. Det är bara lite synd att folk helt plötsligt slutade disskutera bilderna, så som det gjordes i början av tråden, utan mer slänger upp sina egna bilder för allmänt beröm. Om man vill visa bilderna i den meningen, varför inte hänvisa till sitt album istället?
Det är min ödmjuka åsikt iaf.
Jag tyckter tråden var jätte bra ibörjan men har börjat spåra ur lite...
Jag tycker givetvis alla bilderna som lagts upp här är inspirativa och mycket fina. Det är bara lite synd att folk helt plötsligt slutade disskutera bilderna, så som det gjordes i början av tråden, utan mer slänger upp sina egna bilder för allmänt beröm. Om man vill visa bilderna i den meningen, varför inte hänvisa till sitt album istället?
Det är min ödmjuka åsikt iaf.
Peter_H
Aktiv medlem
Jag känner mig träffad av kritiken och kan väl bara hålla med. Istället för att ta mig tid att spana in och kommentera tidigare har jag lagt upp en egen bild.
Lovar att vara mer konstruktiv och göra mitt bästa for att kommentera uppkommet material.
Synd om bildflödet i tråden blir för stor så diskussioner och tankar försvinner, då det var tanken med tråden.
Lovar att vara mer konstruktiv och göra mitt bästa for att kommentera uppkommet material.
Synd om bildflödet i tråden blir för stor så diskussioner och tankar försvinner, då det var tanken med tråden.
ilja
Medlem
KGS skrev:
Visst blev det en diagonal, och det var en förbaskat rolig vinkel på Den Gyllene Staden!
Tack, kul att du gillade bilden.
Cederbom
Aktiv medlem
Jag tycker om den här! En väldigt tydlig diagonal. Vad tror du om att kanske beskära den för att få den lite mer hörn-till-hörn? "Facit" säger väl att man kanske ska undvika det, men jag tror att det kunde bli riktigt snyggt i det här fallet!Peter_H skrev:
En diagonal till