Annons

#1 Diagonaler

Produkter
(logga in för att koppla)
DOGS Bild3

En till diagonal Rottweiler på spaning

Bilagor

• diagonallexie2.jpg
    diagonallexie2.jpg
    44.4 KB · Visningar: 972
DOGS Bild4

Hittade diagonala ränder i mattan, samtidigt som rottisen är lite diagonal

Bilagor

• diagonallexie3.jpg
    diagonallexie3.jpg
    27.5 KB · Visningar: 969
Gillar verkligen många av dom bidrag som publicerats här! Det är inspirerande och intressant på alla sätt! Jag lade upp nån bild för länge sedan, så här kommer lite nytaget material. Hoppas ni gillar det!

Mvh Martin

Bilagor

• jenny-k_06.jpg
    jenny-k_06.jpg
    15.8 KB · Visningar: 896
Cederbom, underbar bild!

Här kommer ytterligare ett bidrag, inget överdrivet planerat då det brukar vara ganska så kaotiskt på spelningar..

Bilagor

• diagonaler.jpg
    diagonaler.jpg
    42.3 KB · Visningar: 879
Tackar!

Bra skott från spelningen! Det blev väldigt snyggt med händerna i förgrunden, armarna blir som en upprepning av mönstret på något vis!

Synd

Jag tyckter tråden var jätte bra ibörjan men har börjat spåra ur lite...
Jag tycker givetvis alla bilderna som lagts upp här är inspirativa och mycket fina. Det är bara lite synd att folk helt plötsligt slutade disskutera bilderna, så som det gjordes i början av tråden, utan mer slänger upp sina egna bilder för allmänt beröm. Om man vill visa bilderna i den meningen, varför inte hänvisa till sitt album istället?

Det är min ödmjuka åsikt iaf.

Jag håller med dig Niklas... Jag tycker iofs att det tråden är intressant som den är för att se just andras tankar kring diagonaler, men lite reaktioner och tankar kring bilderna hade varit trevligt! *ska försöka bättra mig*

Jag känner mig träffad av kritiken och kan väl bara hålla med. Istället för att ta mig tid att spana in och kommentera tidigare har jag lagt upp en egen bild.

Lovar att vara mer konstruktiv och göra mitt bästa for att kommentera uppkommet material.

Synd om bildflödet i tråden blir för stor så diskussioner och tankar försvinner, då det var tanken med tråden.

Martin din dubbelinramade diagonalbild gillar jag skarpt. Snygg komposition och ett fint djup med damen som är både framför och bakom.

vet ej om jag gör rätt...

Undrar om detta kan vara en sk Diagonal.... Är rätt ny här men blir inspirerad av allas bilder.
Det vore kul att veta vad ni tycker. Bilden är tagen i Prag förra veckan.

Bilagor

• diagonal.jpg
    diagonal.jpg
    46.9 KB · Visningar: 707
Min trappuppgång, när jag var precis nyinflyttad i somras.

Bilagor

• diagonal02.jpg
    diagonal02.jpg
    27.3 KB · Visningar: 912
Peter_H skrev:
En diagonal till
Jag tycker om den här! En väldigt tydlig diagonal. Vad tror du om att kanske beskära den för att få den lite mer hörn-till-hörn? "Facit" säger väl att man kanske ska undvika det, men jag tror att det kunde bli riktigt snyggt i det här fallet!

Calle: Gillar verkligen den bilden! Vackert... skönt med dom svarta ytorna. Ljuset bildar nästan linjer via fönstret och texturen i väggen, så det känns som flera parallella linjer.

ANNONS