hasse lundberg
Aktiv medlem
Ja, den var det kort skärpedjup på, är det månne det han letar efter? ;-)Terje skrev:
...eller från ett möte i kommunfullmäktige i Söderhamn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den var det kort skärpedjup på, är det månne det han letar efter? ;-)Terje skrev:
Terje skrev:
Terje, nästa gång du är i trakterna ska du få se några riktigt läckra bilder på sanddyner, jo det är dia! i färg till och med,Terje skrev:
Några musslor på stranden...
hasse lundberg skrev:
Terje, nästa gång du är i trakterna ska du få se några riktigt läckra bilder på sanddyner, jo det är dia! i färg till och med,
Några musslor lär du inte få se, men ett och annat spår av någon tretåad fågel finns där, eller om det var en ödla, vad vet jag. Men bilderna är bra om jag själv får säga det.Terje skrev:
Intressant Hasse! Musslor och sanddyner/revlar är ju en enormt spännande bildvärld. Det ser jag fram emot!
viken blick, vilken mage, drog dom in kakorna till kaffet?Terje skrev:
Det var från ett möte där man skulle diskutera och besluta om en stor hög med nedskärningar i kommunen....
Walle skrev:
Lol Terje! Dom sista två skulle göra sig bra som en diptyk
Ja, inte kan man ta sådana med SKÄRPA.Terje skrev:
Ska tänka på det... Har en hel serie som är allt annat än smickrande på denne politikern... Och de trötta/sovande i oskärpan...