apersson850
Aktiv medlem
Nog tur det, för det verkar ha blivit rätt blött snart annars.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan väl prova. Vi som tycker om att diskutera får väl helt enkelt låta bli.Aktiviteten på FS är uppenbarligen inte så låg som Terje skrev i startinlägget om man ser till denna tråd och "systertråden" om vad som är en bra bild. Det som möjligen är lite trist är att det nästan bara är samma folk som skriver i nästan alla andra trådar som bidrar, och kanske just därför andra håller sig borta ...
Det stora problemet som jag ser det är hur vi ska få in nya deltagare i forumen på samma sätt som det var för 20 år sedan när det hela tiden kom nya. Just nu är forat mest för inbördes beundran/munhuggning/ordmärkande etc ...
De få nya som kommer in och ställer frågor blir snart bortskrämda av de diskussioner i tråden där alla gamla forumrävar börjar diskutera sinsemellan. Så här har det varit i flera år, och jag vet inte om det ens är möjligt att lösa.
Det var detta stycke som fick mig att fundera. Jag vill inte skrämma bort någon ny (eller gammal) med mitt diskuterande.[…]
De få nya som kommer in och ställer frågor blir snart bortskrämda av de diskussioner i tråden där alla gamla forumrävar börjar diskutera sinsemellan. Så här har det varit i flera år, och jag vet inte om det ens är möjligt att lösa.
Jo, för det gick inte att tolka på något annat sätt.Jag skrev inget om att tysta någon
Då blir det väldigt tyst.Det var fotobollfoto som föreslog att de aktivaste medlemmarna i forumet ska vara tysta ett tag.
Jo, för det gick inte att tolka på något annat sätt.