Terje H
Aktiv medlem
Jag borde absolut öva mig i att undvika lustigheter i trådarna eftersom de så lätt tolkas som personliga påhopp.
Det åsidan. Mycket i tråden har ju faktiskt ändå handlat om hur vi alla gör och med vår egen argumentation för våra val. Alla verkar också tjatigt eniga om att det är resultatet som räknas.
Med viss nyfikenhet har en del av de andras val ifrågasatts. Visst kan det vara kul att fokusera manuellt, men ingen kan se skillnad på resultatet, så var och en väljer handgrepp som känns bäst för den själv.
Det vore kul om vi nu kunde förlänga tråden till att handla om - i mitt fall - hur göra bästa fotbollsbild. Och då menar jag bild snarare än dokumentation från match.
Att fågelbilder kan bli superbra även om huvudet inte är i bild köper jag, och det var inte för att göra mig lustig jag skrev att jag ska prova det på fotbollsplanen. Det blir definitivt en annan sorts fotbollsbild än jag (och de flesta) brukar göra. Bortklippta huvuden har hittills av mig betraktats som en misslyckad dokumentation.
Jag rekommenderar dig att starta en ny tråd om hur göra bästa fotbollsbild.