j2^
Aktiv medlem
Vilken butik var det då? Eller det kanske börjar rulla på överallt nu, utom japan..
Ah, jag skrev visst inte det.
MediaMarkt Heron City.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken butik var det då? Eller det kanske börjar rulla på överallt nu, utom japan..
Ah, jag skrev visst inte det.
MediaMarkt Heron City.
Och trots att de är MM så kör de normalpris på D800 gissar jag. Inte några MM priser, eller?
24 990kr. Vilket med tanke på att marginalen på husen förefaller vara mindre än 10% kanske inte är så anmärkningsvärt..
Däremot biddade de ett pris på 3 000kr för MB-D12, men jag har beslutat mig för att vänta på Pixel D12.
Pixel D12 hmmm vad kan det vara ?
Är det ett kommande vertikalgrepp från tredejpart eller berätta lite är du snäll.
Gärna en länk för jag hittar igent om den.
Mvh. /LEE
D800 börjar bli lite mer och mer tillgänglig. Har sett att den står på hyllor hos lite olika handlare. kan inte svära på om dom är bokade eller inte, såg inga namn på kartongerna i alla fall. MM västerås hade en till salu för ett par veckor sen också. Helt obokad! Tror faktiskt att det är en del som är nyfikna på D600 också som kanske väljer att avvakta.
Alltså... Första träffen på Google med sökorden
Pixel D12
ger dig: http://www.pixelhk.com/Proshow.aspx?id=184
Du kan inte letat särskilt noga...
Är det bättre än Nikon eget? Billigare?
Är det bättre än Nikon eget? Billigare?
737kr är ju überbilligt.
Någon som äger ett?
Jag har provat orginalet och det är mkt bättre än gamla 10-an.
Nä jag gjorde väla inte det men nu hava jag letat och man kan köpa batterigreppet för endast 737 Kr. http://viewitem.eim.ebay.se/Pixel-V...BD12-DSLR-MBD12-ENEL15-E507/300729506437/item
Tack för tipset.
Mvh. /LEE
Med tanke på att de börjar leverera i juli så blir det nog svårt att ha testat det änuu.
Grejjen är.. jag tänker helt enkelt inte betala nästan 11 000kr för Grepp, Batteri, Lock och Laddare. Så, jag väljer tredjepartprylar denna gång.
Nej, det är en pre-order, och jag tänker INTE betala nu och få det "nångång". Jag väntar tills de finns "I lager".
Stop här nu, ett extra batteri behöver man ju ändå. Laddare har man. Lock?
Eller är det ett annat batteri i greppet???
Stop här nu, ett extra batteri behöver man ju ändå. Laddare har man. Lock?
Eller är det ett annat batteri i greppet???
D4:ans batteri svin dyrt behövs om man ska få den högre hastiheten.
Samt en annan laddare än den som följer med D800.
Mvh. /LEE
D4:ans batteri svin dyrt behövs om man ska få den högre hastiheten.
Samt en annan laddare än den som följer med D800.
Mvh. /LEE