Annons

Göteborgare, vad sägs om en tur till Öckerö i helgen 13-14/1

Produkter
(logga in för att koppla)

Fabian Fogelberg

Aktiv medlem
Min tanke är att vi sticker tidigt så att vi hinner ut innan soluppgången alt. senare till solnedgången. Har fått hummerviken rekommenderad så dit tycker jag att vi kan åka. Vi skulle kunna mötas vid parkeringen vid centralen och jag hopppas att folk med bil kommer. :) Men kom med förslag på tider/dag mm. Lördag känns som den bästa dan för mig.

Vi kan också passa på att göra en lista så att vi ser att alla kan komma ut. Skriv om du har bil också:

1. Fabian Fogelberg

(Karta: http://kartor.eniro.se/query?streetname=%F6cker%F6%2C+hummerviken&what=map&asearch=1 )
 
Lördag morgon, tror jag inte jag klarar, för skall bort fredag kväll.. men jag håller koll på tråden och ser vad ni bestämmer :)
 
Gersemi skrev:
Lördag morgon, tror jag inte jag klarar, för skall bort fredag kväll.. men jag håller koll på tråden och ser vad ni bestämmer :)
Kan lika gärna på söndag, känns bara lite bättre med lördag för att man får en sovmorgon på söndag om det blir tidigt. :)
 
Skall troligen iväg på lördagen, men vet inte isåfall när jag kommer hem på kvällen, förhoppningsvis inte allt för sent. Men jag hör av mig när jag vet mer...
kan inte lova något än
/Sara
 
Jag bevakar vad ni kommer överens om. Jag kan båda dagarna som det ser ut nu. Det skulle vara trevligt att få träffa några andra och få ansikten på namnen från fotosidan.

Jag kan bara säga att bergen är hala så här års! Jag var ute idag och det var nästan inte kul. Men om man håller sig från själva strandlinjen går det nog bra.

/Catarina
 
Om det blir lördag morgon hakar jag på! Om det inte spöregnar vill säga.


1. Fabian Fogelberg
2. Olof Lindh
3. Martin Fransson
 
Låter riktigt trevligt!
Jag kan på lördag, söndag går bra om det är på kvällen. Har bil med plats för två personer till.

1. Fabian Fogelberg
2. Olof Lindh
3. Martin Fransson
4. Jörgen Stjernström
 
Jag är gärna med på denna träff..skulle igentligen varit med på förra soluppgångträffen men lyckades vakna kl 16.00

får ta med mig kaffe
 
Är intresserad, har bil med plats för många, men får vänta någon dag med att bestämma mig.

/Andreas
 
Ser ut att bli endel folk men ädret ser inte lovande ut. :( Vad sägs om att ta den dag med bäst väder?

Ta bort frågetecknet om ni kan komma.

1. Fabian Fogelberg
2. Olof Lindh
3. Martin Fransson (bil 2 platser)
4. Jörgen Stjernström (bil 2 platser)
5. Henrik Mörck
6. Sara Lindskog (?)
7. Daniel Högberg (?)
8. Andeas Långström (?) (bil)
9. Agnetha Lundberg (?)
10. Catarina Magnusson (?)
11.
12.

(Några till kan vi nog skrapa ihop?:)
 
Så här är vädret enligt windguru.com:

Lördag, 2 mm regn på morgonen, 13m/s, 8 grader.
Söndag, inget regn, 10 m/s, 5 grader.

Står också hur många procent av himmeln som är täckt av moln...lör->100%, sön->36% och senare på dagen 3%. Jag tycker att vi kör på söndagen, eller?

(Frågan är hur säker den prognosen är men här är länken om ni vill kolla: http://www.windguru.com/int/index.php?sc=47937 )
 
Alltså... 13m/s och regn ute vid havet låter ju inte så himla lockande. Om det inte tänker skärpa till sig (vädret alltså) backar jag nog ur.
 
Jag kan bara på lördag. Ska vi fylla på listan vilken dag vi kan? Om man kan båda dagarna skriver man det.

1. Fabian Fogelberg
2. Olof Lindh
3. Martin Fransson (bil 2 platser)
4. Jörgen Stjernström (bil 2 platser) Lö
5. Henrik Mörck
6. Sara Lindskog (?)
7. Daniel Högberg (?)
8. Andeas Långström (?) (bil)
9. Agnetha Lundberg (?)
10. Catarina Magnusson (?)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.