Kakelgasten
Aktiv medlem
Waaaa...bara en undran...har ni döpt era kameror oxå?...
)
Nää, jag har inte...inte ännu iaf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kakelgasten skrev:
Waaaa...bara en undran...har ni döpt era kameror oxå?...)
Kakelgasten skrev:
Hmmm...har för mig att dom inte drar från kontot förrän dom packar/skickar grejorna...
Kolla så att du inte har ett mail i spam/borttaget.
Maila dom och fråga om det är skickat + att du inte fått någon levbekräftelse (Versandinformation).
Arvid_Forsberg skrev:
Woooooooohoooooooo! Aldrig tidigare har ordet "Versandinformation" låtit bättre!
Nu har allt skickats.
Canon EOS 20 D Gehäuse
Tamron XR 2,8/28-75 DI C/AF
Hoya UV HMC 67
SanDisk 2GB CompactFlash Card
/Arvid![]()
Jonke O skrev:
Är dom tröga på mailen i tyskland eller???
Fick en beställningsbekräftelse och sedan en förfrågan om kopior på leg+bankkort..... skickade givetvis ner dom blixtsnabbt. Men har fortfarande inte fått nån bekräftelse på att dom mottagit kopiorna eller vad som händer.
Mailade i morse och fråga om allt var ok så att de fått mina kopior.....men har fortfarande inte fått nått svar i kväll.
Jag spyr på företag som inte svarar på mail samma dag. Givetvis kommer nån att klaga på att det beror på att det är ett så stort företag och de har för mycket att göra, destå större anledning att sköta kundrelationerna säger jag.
Eftersom att jag är ansvarig för inköp på företaget där jag jobbar så bestämmer jag själv vart vi skall handla ifrån och då har jag uteslutande valt Dustin för dom är blixtsnabba både på mail och order. När vi beställer före kl. 16.00 så får vi paketen dagen efter vid 14.00 och då ligger företaget mitt i Hälsingland. Det är service det. Men privat är man lite mer rädd om stålarna och får handla hos "messersmittarna".
Kakelgasten skrev:
Läs hela tråden så kommer du att se att det är ganska "normal" procedur från TD.
Vad jag har förstått på att läsa vad alla skriver så är det väldigt många (inklusive mig själv) som mailar både 1 och 2 ggr då man själv tycker att man för tillfälligt är deras viktigaste kund.
Kan tänka mig att TD är "trötta" på alla otåliga svenskar som inte gör annat än skickar massa mail...![]()
Arvid_Forsberg skrev:
Hur fungerar det med trackingen? Jag fick ett 12-siffrigt nummer men det står ju på siten att man skall skriva in ett 11-siffrigt nummer. Jag läste infon i denna thread, men jag får ändå inget resultat när jag söker efter paketet. Jag har prövat att ta bort både första och sista siffran utan resultat. Det kanske iofs tar någon dag innan den kommer in i databasen..(?)
/Arvid
Kakelgasten skrev:
Jodå, det är rätt...den kommer att hitta på den 12 siffriga som gäller.
Verkar vara olika här...för min del så hittade jag den på DPD några timmar efter jag fick Versandinformation, medan andra tydligen nästan fått sin kamera innan den synts till på nätet.
mounte skrev:
Jag fick min Eos20D idag, köpte från en kille här på fotosidan...
har bara prövat den inomhus i ganska mörka lokaler, tänkte att jag kör väl ISO3200 hela tiden för att se om det är användbart ... jag blev riktigt imponerad ...
Imorgon blir det förhoppningsvis lite fotande ute i ljuset med ISO200 ...
Ni som redan äger 20D, vilket ISO använder ni "oftast" ?
wehaaaa *lycka*
Arvid_Forsberg skrev:
Kameran går att spåra genom Postens sida nu... Det händer grejer iaf även om alla dessa är inom 3 min heh...
17 feb kl 02:59
Tyskland, Försändelsen har kommit till importterminal i mottagarens land för vidare transport.
17 feb kl 02:59
Tyskland, Försändelsen har kommit till importterminal i mottagarens land för vidare transport.
17 feb kl 02:56
/Arvid
zlice skrev:
haha.. underbart.. så nu har du posten som startsida?![]()