** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Wakeboard / Surf

Produkter
(logga in för att koppla)
du kan hur ny du än är lägga upp en bild ialla fall ,sedan får du väl vänta 3-4 dagar innan nästa kan läggas upp. Max 10 bilder.

Olish skrev:
Jävla våger ni har!! åker ni efter för båt?!

HAHAHA, då skall du kolla in vågen bakom en riktig wakeboardbåt...

Patrik: Det tar sig, plåta massor och gärna i bättre ljus, gör livet enklare. Wake är svårt för det blir lätt väldigt statiskt ifrån båten, gillar sista bilden där du plåtar din polare som startar.

Sen en lite grejj. När man åker surf bakom båten så använder man inte lina, man surfar på vågen, sk wake-surf.

Gillar ni att åka utan bindningar bakom båt med lina så kan ni testa wakeskate ist, sjukt kul och snyggt som fanken.

Wakeskate kallas det när man inte har bindningar. Ja, han sätter den och Ja, man åker med skateboardskor efter som det är griptape på brädan.

Bilagor

• j_w2w.jpg
    j_w2w.jpg
    36.6 KB · Visningar: 214
Wakesurf heter det när man vågsurfar på båtens häckvåg, UTAN lina, allt annat är förbjudet.

Sen har jag tyvärr otroligt svårt att förlikas med Kite, eftersom jag personligen tycker att det är det tyskaste man kan hålla på med, med dina bilder var tekniskt bra i mina ögon Niklas

Bilagor

• mange_surf.jpg
    mange_surf.jpg
    41.8 KB · Visningar: 219
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar