Annons

Visa er bästa bröllopsbild!

Produkter
(logga in för att koppla)

Maa

Aktiv medlem
Idag har jag fotat mitt andra bröllop. Dock känner jag mig inte riktigt säker än, får lite idetorka och vet inte riktigt vad jag ka göra med paret. Kan ni inte visa lite bilder om ni blivit nöjda med? Så kan jag (och alla andra här) få inspireras lite! Visa gärna lite annorlunda bilder, nya ideer o.s.v.
(även bilder från andra parfotograferingar är helt välkomna)

Jag hoppas på många bilder!
// Mari
 
.
457818.htm
 
Vad kul att se! Fick genast massor av ideer på vad jag borde ha gjort! Visa mera!

// MAri
 
Maa skrev:
Idag har jag fotat mitt andra bröllop. Dock känner jag mig inte riktigt säker än, får lite idetorka och vet inte riktigt vad jag ka göra med paret. Kan ni inte visa lite bilder om ni blivit nöjda med? Så kan jag (och alla andra här) få inspireras lite! Visa gärna lite annorlunda bilder, nya ideer o.s.v.
(även bilder från andra parfotograferingar är helt välkomna)

Jag hoppas på många bilder!
// Mari

Här är en bild från sommaren 2004.
Det är Jennie och Joel som är alldeles nygifta.
/Thomas.
 

Bilagor

  • img_0067-1-j-j.jpg
    img_0067-1-j-j.jpg
    32.2 KB · Visningar: 2,934
Fotografen skall vara som en fluga på väggen...

Inte min "bästa" bild men jag är nöjd över att jag alltid är beredd med kameran.
 

Bilagor

  • attachment.php.jpg
    attachment.php.jpg
    19.2 KB · Visningar: 2,911
Tack!

Vad ni är otroligt duktiga! Jag hoppas nu påfler bröllop så att jag kan få utveckla lite nya ideer! Har alltid tyckt att bröllopsbilder/diskussioner är så otroligt trista, men nu har jag åkt dit, det är ju jättespännande. Jag vill se mer!

// Mari
 
Kanske inte en klassisk bröllopsbild eller tips för dig som fotograf, men kanske att det spontana, ej tillrättalagda kan vara det bästa ibland.

.....barn har sällan respekt för hyrda kläder! =)
 

Bilagor

  • dsc_7924.jpg
    dsc_7924.jpg
    32.7 KB · Visningar: 2,829
Jag har missat den bästa (jag är en idiot).

1999 fotograferade jag ett bröllop vid parken utanför stadsbiblioteket.
Vackert brudpar, vackra bilder.

Efteråt var bruden kissnödig och gick på den sunkiga betongtoaletten i parken.
Jag såg bilden i ögonen och hjärnan, vacker brud i vitt kliver ut från sunkig pundartoalett med graffiti. Men jag tog ingen bild!

Kände för stor respekt för bruden, tänkte hon skulle ta illa upp. Djefla idiot...

Lova mig att ni aldrig tänker med något som sitter högre än halsen när ni fotograferar.
 
Har inte plåtat så mycket bröllop men vid stadshuset tog jag en bild iaf.
 

Bilagor

  • mikael.jpg
    mikael.jpg
    54.9 KB · Visningar: 1,580
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.