Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa er bästa bröllopsbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
oj!

va svårt...
Jag tycker alltid det är det senaste bröllopsbilderna som är de bästa?

- Jag ville få brudparet att slappna av lite för mer naturliga bilder, så jag sa att du kan ju ta han på "familje lyckan" men han hörde inte vad jag sa, men det gjorde bruden, så bilden är inte arrangerad fejk utan äkta vara :) ( kolla även in brudens min, hon verkar ta i för kung och fosterland )
Bilderna jag tog efter denna stund blev dom bästa och mest naturliga leenden jag någonsin tagit!

Kolla stor bild här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=570545&target=_blank
 

Bilagor

  • aj_liten.jpg
    aj_liten.jpg
    53.3 KB · Visningar: 1,549
Den här bilden gillar jag, trots bakgrunden.
Har några fler i min portofolio.
 

Bilagor

  • hq2z3094 fs 2.jpg
    hq2z3094 fs 2.jpg
    57.6 KB · Visningar: 1,485
Jag har aldrig varit officiell fotograf på ett bröllop, bara fotat som gäst. Men när man ser era fina bilder blir man lite sugen att försöka. Den här är jag nöjd med, lite synd på den röriga bakgrunden kanske.
 

Bilagor

  • 39.jpg
    39.jpg
    41.7 KB · Visningar: 1,459
Jag är inte så förtjust i att plåta bröllop, men den här gillar jag.
 

Bilagor

  • bröllop-sv-inne3.jpg
    bröllop-sv-inne3.jpg
    41.1 KB · Visningar: 1,400
Den här är jag rätt nöjd med. Det är kanske inte en fantastisk bild rent fototekniskt, men jag gillar humorn som går emot traditionella och på vanligt sätt uppstyltade bröllopsbilder.

/Joakim
 

Bilagor

  • bride2.jpg
    bride2.jpg
    57.5 KB · Visningar: 1,370
Re: oj!

RickE.nu skrev:
- Jag ville få brudparet att slappna av lite för mer naturliga bilder, så jag sa att du kan ju ta han på "familje lyckan" men han hörde inte vad jag sa, men det gjorde bruden, så bilden är inte arrangerad fejk utan äkta vara :) ( kolla även in brudens min, hon verkar ta i för kung och fosterland )
Bilderna jag tog efter denna stund blev dom bästa och mest naturliga leenden jag någonsin tagit!

Kolla stor bild här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=570545&target=_blank
Haha! Det var den bästa! :)

froderberg skrev:
Jag är inte så förtjust i att plåta bröllop, men den här gillar jag.
Är det Ricky Martin? Var du på hans brölopp? :-O
 
Ja här kommer några av mina senaste bröllopsbilder. Jag är glad att jag fick till det trots tidsbristen.
 

Bilagor

  • _mg_0996_ps1_ram_staende_22_0x15_2-2_mini.jpg
    _mg_0996_ps1_ram_staende_22_0x15_2-2_mini.jpg
    58 KB · Visningar: 1,289
Inte den bästa, men den senaste.

Eos 5D är en grym kamera att plåta bröllop och porträtt med.
 

Bilagor

  • vallentuna_mg_2142.jpg
    vallentuna_mg_2142.jpg
    38.1 KB · Visningar: 1,276
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.