Jan L
Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Nya Åstabron
Om herr Arleklint fortsätter i den här stilen kommer han snart att bli kontaktad av redaktören för en viss tidning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arleklint skrev:
Nya Åstabron
Du bör försöka få något tillstånd att gå med någon som har spårbehörighet. Man får inte vara på spåren annars, dels för att det är jäkligt lätt att bli överkörd eller träffad av flygande sten, is eller annat, och dels för att lokföraren blir väldigt överraskad när det plötsligt dyker upp något i vägen som inte ska finnas där. Det kan vara väldigt svårt att se precis var någon står om det är en kurva och jag lovar att pulsen skenar iväg när man tror att det är folk i spåret, och ännu mer när det är någon för nära.ekemannen skrev:
Kul tråd som sagt va'. Jag undrar om man bör be om lov för att fota på en rangerbangård med trafik (bor ju i kumla ca. en mil från Hallsberg) eller om man får hålla sig bredvid.
/ Erik
Ganska makabert att ge ut vykort från olyckan. Men då är ju bilderna i alla fall bevarade.
fresj skrev:
Det funkade här hemma i alla fall men visst kan jag göra det.
marma skrev:
Toy Train, Darjeeling