avslut100906
Avslutat medlemskap
Är ute efter att köpa en skrivare men har inte så mycket kunskap i ämnet. Undrar därför om det är någon som kan hjälpa mig att välja en skrivare som ger utskrifter i toppkvalitet.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pegaso_Gbg skrev:
skicka till labb istället
Äger själv en Canon I 9950, en skrivare med åtta patroner som skriver ut i A3 +. Den skriver otroligt tyst och är dessutom en av marknadens snabbaste skrivare. Kostar c:a 6000 kr och skriver ut i proffesionell kvalite. Jag tror dock att du kan få lika bra skrivare för c:a 2000 kr billigare om du nöjer dig med utskrifter i A4 storlek.Patrik Carlstedt skrev:
Är ute efter att köpa en skrivare men har inte så mycket kunskap i ämnet. Undrar därför om det är någon som kan hjälpa mig att välja en skrivare som ger utskrifter i toppkvalitet.
Jag har också en sådan och om du tycker A4 räcker så kan jag inte annat än rekommendera den jag också. En underbar skrivare...Ziden skrev:
Hej,
Jag har haft ett gäng olika fotoskrivare - nu har jag en Canon Pixma 5000. Gillar den för att
1. Separat fack för 10x15 papper
2. Kan skriva på cd/dvd
3. 5 patroner som kostar cirka 500 att byta(allihop)
4. Skriver Canon-snyggt upp till A4
5. Bra pris - finns på www.pixmania.com för cirka
2.400kr med en extra uppsättning patroner
6. Snabb, leverar ett 10x15 på cirka 30 sekunder
Lycka till!
Mvh Lazze
Kika gärna på tråden:Patrik Carlstedt skrev:
Helgesson skrev:
Inte ett svar från trådstartaren....
no more goda råd...
stef-n skrev:
... och dagens pris för bästa råd går till...
Patrik Carlstedt skrev:
Är ute efter att köpa en skrivare men har inte så mycket kunskap i ämnet.
SixBySix skrev:
Mycket nöjd med min Epson 2100 A3-skrivare med pigmentbläck = lång hållbarhet på utskrifterna. ...
Håller du dig till canon eller epson blir det helt enkelt inte fel. Välj skrivare efter behov och prisklass. Epson: R200, R300 eller R800 för max A4, alternativt motsvarande canon pixma IP :4000, 5000, 6000D eller 8500.
HP har jag själv använt tidigare men har dåliga erfarenheter. Dessutom tycker jag inte man har hängt med i utvecklingen kring skivare för fotobruk.
MVH, Niclas