Annons

Vilken fotobok från bokrean har du handlat

Produkter
(logga in för att koppla)
fick mitt ex av:
Och Himlen Därovan = Under The Shifting Skies. 1 & 2


från bokus idag, tack för tipset! jag som blev irriterad när jag missade att köpa den för 400kr på myrornas för en nån månad sedan. fick man den ännu billigare nu. inte fy skam.
 
Ett nytt välbehövligt ex av "Vår kokbok",
"En enkel väg" av HH Dalai Lama och
"Ormguden" av Clive Cussler...
... men inga fotoböcker. :eek:)

:: Susanne ::
 
abrizz skrev:
fick mitt ex av:
Och Himlen Därovan = Under The Shifting Skies. 1 & 2


från bokus idag, tack för tipset! jag som blev irriterad när jag missade att köpa den för 400kr på myrornas för en nån månad sedan. fick man den ännu billigare nu. inte fy skam.

När beställde du den? Jag la min order den 13/2 och har fortfarande inte fått den!
 
Jens Assurs "Och himlen därovan" från Bokus (bekräftad 3 mars, lev 7 mars) samt Diane Arbus "Untitled" på Akademibokhandeln.
 
ulfc skrev:
Jens Assurs "Och himlen därovan" från Bokus (bekräftad 3 mars, lev 7 mars) samt Diane Arbus "Untitled" på Akademibokhandeln.

Du menar alltså att de beställt i början av mars och redan fått den levererad? Nä nu jävlar ska Bokus få smaka på deras egen kundpolicy!!!
 
jag beställde min den 28/2. det var sista dagen att få gratis frakt av reaböcker också. så där sparde jag hela 19:- =)
 
abrizz skrev:
jag beställde min den 28/2. det var sista dagen att få gratis frakt av reaböcker också. så där sparde jag hela 19:- =)

Har en pågående mailkonversation med Bokus och man kan väl säga att det har hettat till lite i den nu...
 
mange78 skrev:
Har en pågående mailkonversation med Bokus och man kan väl säga att det har hettat till lite i den nu...


Vad säger dom för något?
La min beställning den 10e februari... ska nog också ta och sända iväg ett mail.
 
mange78 skrev:
Du menar alltså att de beställt i början av mars och redan fått den levererad? Nä nu jävlar ska Bokus få smaka på deras egen kundpolicy!!!

Jag beställde min bok den 2:a mars eftersom den var slutsåld på Akademibokhandeln. Boken skickades den 7 mars och jag hämtade den på utlämningsstället den 9 mars.
 
CaFe skrev:
Vad säger dom för något?
La min beställning den 10e februari... ska nog också ta och sända iväg ett mail.

Bla att leverantören inte längre lagerhåller denna bok utan at författaren vill att man beställer varje ex. direkt från honom. Alltså att Bokus nu måste beställa från sin leverantör som i sin tur måste beställa från författaren.

Men skicka ett mail och ligg på dom. Ju fler desto bättre!

Nånting säger mig att dom har allvarliga brister i sin orderhantering! Får jag inte boken inom 2-3 dgr funderar jag på att gå vidare på något sätt.
 
Bokrea

Jag köpte Jens Assur "Och himlen därovan" del 1&2 för 221 kr! Inklusive frakt. Köpt på Bokus och har fått dem levererade.
Bra köp. /Jan
 
Lennart Nilsson
hans livs bilder

Jag blir bara så impad! Man har ju sett alla de här ett barn blir till bilderna och de är otroligt coola i sig, men jag hade inte sett mycket från hans personporträtt och reportage. Riktigt roligt att se mer av
 
Döm om min förvåning när jag mailade Bokus igår angående att jag fortfarande inte fått min "Och himlen därovan" som jag beställde i god tid innan bokrean, och får svaret att författaren inte vill släppa ifrån sig boken! Vad håller herr Assur på med?
 
mange78 skrev:
Döm om min förvåning när jag mailade Bokus igår angående att jag fortfarande inte fått min "Och himlen därovan" som jag beställde i god tid innan bokrean, och får svaret att författaren inte vill släppa ifrån sig boken! Vad håller herr Assur på med?

Trist - men jag fick min från bokus men det var en spänd väntan vill jag lova. 221 kr är ju som att stjäla från småbarn.

Hoppas det löser sig!

// Johan
 
Maxe skrev:
Trist - men jag fick min från bokus men det var en spänd väntan vill jag lova. 221 kr är ju som att stjäla från småbarn.

Hoppas det löser sig!

// Johan

Hur länge fick du vänta på den?

Det är krig just nu mellan mig och Bokus och jag kommer att göra allt som står i min makt som konsument för att dom ska fixa fram en bok. Detta blev en principsak för länge sedan!
 
mange78 skrev:
Hur länge fick du vänta på den?

Det är krig just nu mellan mig och Bokus och jag kommer att göra allt som står i min makt som konsument för att dom ska fixa fram en bok. Detta blev en principsak för länge sedan!

Beställde 060224 fick avisering om leverans 060307. Därimellan fick man orderbekräftelse (060228).


// Johan
 
Kanske lite 'off topic'men jag tycker inte att "himlen ovan där" funkar p g a fotografens eller förlagets medvetna strävan att presentera bilderna på ett helt uppslag. Det förtar känslan. Bättre är då Diane Arbuse fotobok "Untitled" som också såldes på rean!
 
Jag hittade en bok av Jeff Dunas "American Pictures" för ynka 98:- på Hamrelius i Malmö.
Köpte de två sista exen som låg framme, en till mig och en till min fotolärare då han fyllde på måndagen och jag hittade dom på söndagen.....bra tajming ha ha : )

Väldigt fin bok med stora fina bilder på nästan alla sidor (svart/vita)


Mv.

Johan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.