Annons

Vilken fotobok från bokrean har du handlat

Produkter
(logga in för att koppla)
Köpte "Skåne - Lika grant från ovan" på Akademibokhandeln för 399 kr. Fin bok med stora färgbilder. Rekommenderas för alla skåningar.
 
Ascona75 skrev:
Jag hittade en bok av Jeff Dunas "American Pictures" för ynka 98:- på Hamrelius i Malmö.
Köpte de två sista exen som låg framme, en till mig och en till min fotolärare då han fyllde på måndagen och jag hittade dom på söndagen.....bra tajming ha ha : )

Väldigt fin bok med stora fina bilder på nästan alla sidor (svart/vita)


Mv.

Johan

Här är en kille som inte skyr några medel för att bli kursetta. Lite "äpple-på-kateder"-varning ;-)

// Johan
 
C.H.R.I.S.T.I.A.N skrev:
Jag har också beställt Jens assur bok och har inte fått den ännu. Vad fan håller dom på med.

Förmodligen kommer man inte att få den som det verkar. Och det verkar alltså som problemet heter Jens Assur, tyvärr. Han kanske tyckte att boken inte skulle ha ett pris som gjorde att den kunde hamna i var mans bokhylla...
 
Maxe skrev:
Här är en kille som inte skyr några medel för att bli kursetta. Lite "äpple-på-kateder"-varning ;-)

// Johan



Ha ha.....vi får inte betyg på det klassiska sättet så det är lungt, och sen fick resten av klassen vara med på den..........så det kom från alla : ) Annars hade det varit lite "äpple" varning javisst ; ) Men 98:- kan man ju inte låta gå förbi he he.



Mv.
 
verkar som om jag hade tur med att få mitt exemplar av assurs böcker. hoppas det löser sig med era också så småningom.
 
Jag väntar också på Jens Assurs bok från Bokus. La min order 2006-02-16 och har ännu inte fått den.
 
Jag fick också Assur-böckerna i onsdags, från bokus för 246 kr.

Men vad vad det för snack här i tråden om att Jens Assur försökte stoppa försäljningen!? Finns det någon faktagrund i det ryktet?
 
Jag fick också Jens böcker häromdagen. Jag mailade Bokus förra veckan och frågade ang förseningen, och de svarade:

Jag beklagar att du inte har fått boken. Det har varit en rad problem med att få fram boken "Och himlen därovan". Förlaget meddelade oss för ett tag sedan att boken var slut och att de skulle trycka nya. När tryckningen väl var klar hamnade förlaget i en upphovstvist med Jens Assur som inte ville släppa böckerna ifrån sig.
När det uppstår komplikationer av det här slaget är det ofta väldigt svårt att få något slutgiltigt besked. Det senaste jag har hört är att förlaget nu äntligen skulle kunna leverera boken, men det har inte hänt mycket mer än så.

Nåväl, nu är de här och helt klart ett kap som det var värt att vänta på. Starka, intressanta bilder.
 
emilsall skrev:
Jag fick också Assur-böckerna i onsdags, från bokus för 246 kr.

Men vad vad det för snack här i tråden om att Jens Assur försökte stoppa försäljningen!? Finns det någon faktagrund i det ryktet?

Det fanns grund i det ryktet, dock är ju det uppgifter från Bokus som in sin tur var i kontakt med förlaget. Och det var visst nån upphovstvist.

Jag har också fått böckerna nu, och eftersom jag låg på Bokus ganska hårt (ca 10 mail eller nåt i den stilen) blev det även verkligen värt all väntan...
 
mange78 skrev:
Det fanns grund i det ryktet, dock är ju det uppgifter från Bokus som in sin tur var i kontakt med förlaget. Och det var visst nån upphovstvist.

Okej, verkade lite konstigt om han skulle ha inställningen att inte "vem som helst" skall kunna köpa boken, och då baserat på ens plånboks fyllighet. Känns inte som de värderingar jag fått intrycket av att han har. (För mig som är student är även 246 kr en ganska stor utgift.)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.