frederick.l_telia.com
Aktiv medlem
Diane Arbus - Untitled
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ascona75 skrev:
Jag hittade en bok av Jeff Dunas "American Pictures" för ynka 98:- på Hamrelius i Malmö.
Köpte de två sista exen som låg framme, en till mig och en till min fotolärare då han fyllde på måndagen och jag hittade dom på söndagen.....bra tajming ha ha : )
Väldigt fin bok med stora fina bilder på nästan alla sidor (svart/vita)
Mv.
Johan
C.H.R.I.S.T.I.A.N skrev:
Jag har också beställt Jens assur bok och har inte fått den ännu. Vad fan håller dom på med.
Maxe skrev:
Här är en kille som inte skyr några medel för att bli kursetta. Lite "äpple-på-kateder"-varning ;-)
// Johan
Jag beklagar att du inte har fått boken. Det har varit en rad problem med att få fram boken "Och himlen därovan". Förlaget meddelade oss för ett tag sedan att boken var slut och att de skulle trycka nya. När tryckningen väl var klar hamnade förlaget i en upphovstvist med Jens Assur som inte ville släppa böckerna ifrån sig.
När det uppstår komplikationer av det här slaget är det ofta väldigt svårt att få något slutgiltigt besked. Det senaste jag har hört är att förlaget nu äntligen skulle kunna leverera boken, men det har inte hänt mycket mer än så.
emilsall skrev:
Jag fick också Assur-böckerna i onsdags, från bokus för 246 kr.
Men vad vad det för snack här i tråden om att Jens Assur försökte stoppa försäljningen!? Finns det någon faktagrund i det ryktet?
mange78 skrev:
Det fanns grund i det ryktet, dock är ju det uppgifter från Bokus som in sin tur var i kontakt med förlaget. Och det var visst nån upphovstvist.