Amazonerna är ju väldigt häftiga och med E85 och en katalysator borde de inte vara allt för miljöotrevliga. Minre tungmetaller i E85 ju.
Gammla bilar är så mycket coolare än dagens strömlinjeformade tråkkapslar. Mina personliga (formmässigt sett) favorit bilar är CV2, Amazon, Land ROver Defender och Porche 911.
Inte precis världens säkraste bil (amazon och CV2) att vara i vid en olycka men coolhetsfaktorn överväger ju ens personliga säkerhet ;-)
En skooter är tufft som tusan, får mig att tänka på italien och 60talet och en viss film av någon outgrundlig anledning. Fotografer på Skooters klassiskt.
Xulio, cykel 4 real?
Väldigt tufft, då måste du ha en fenomenalt bra kondis ju.
Man kanske skulle sattsa på det *sneglar ner på min ölmage*
Anledningen till att jag frågar om bilar och så är för att jag kan inte ett skit om bilar och jag har verkligen dragit ut med att ta körkort (jag är 27) och fotografer brukar vara väldigt praktiskt lagda så jag tänkte att om det är några som verkligen har koll på vad som är praktiskt så är det yrkesfotograferna.
Jag tänkte ta körkort nu i höst och köpa en bil lite längre fram när jag sparat ihopa till en bra n00b bil. (råd och tipps mottages)